پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۴۸۰
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
رئیس سازمان صدا و سیما مدعی است که باوجود هجمه‌های فرهنگی و عملیات روانی دشمن، صداوسیما همچنان در رأس اعتماد مردم قرار دارد و در میدان مبارزه جنگ نرم، پایدار و استوار به راهش ادامه می‌دهد. سوال اینجاست که این نظر آقای علی عسگری است یا دیگران هم همین طور می‌بینند؟

  شعار سال: کافی است در یکی از ایام سوگواری های مذهبی ، صدا سیما را رصد کنید . کنترل تلویزیون را در دست بچرخانید و به حجم برنامه های یکنواخت شبکه های مختلف سیما توجه کنید.  علت این حجم برنامه غیر تخصصی سخنرانی محور چیست؟

در روزهای عادی نگاهی به برنامه های صداسیما کنید،علت این حجم برنامه تکراری چندین باره پخش شده چیست؟

علت پخش تا سر حد تهوع برخی از آگهی های بازرگانی چیست؟

راهبردهای صداسیما در مقابله با هجمه های فرهنگی چیست؟ راهبردهای موجود چقدر موثر بوده اند؟
و ..... .

حال سوالمان از رئیس محترم صداسیما این است که اسم این حجم از اشتباهات را می توان  صبر راهبردی و بصیرت صداوسیما در جنگ نرم، دانست؟

ناگفته نماند که انتقاد وارده به معنای نادیده گرفتن زحمات عزیزان مان در صداسیما خصوصا شبکه های اول، سوم، چهارم، خبر، مستند و افق نیست. مشکل اصلی از ناهماهنگی بین شبکه ای ، کم توجهی به تعریف رسالت های مشخص در بحث مدیریت فرهنگی - اجتماعی توسط صداسیما ، عدم توان دستیابی به منابع مالی پایدار و مواردی همانند است.

تعداد بازدید : 3


اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین