پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۶۸۰
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
وزارت خارجه چین از تحریم ۲۸ مقام آمریکایی خبر داد.
شعار سال: وزارت خارجه چین در بیانیه‌ای اعلام داشت: پکن تصمیم گرفت تا ۲۸ شهروند آمریکایی از جمله مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ و پیتر ناوارو، مشاور تجاری ترامپ را به دلیل دخالت در امور داخلی چین و تضعیف منافع این کشور تحریم کند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در سال‌های اخیر، تعدادی از سیاستمداران ضدچینی در ایالات متحده، با توجه به منافع سیاسی خود، تعصبات و نفرت از چین و همچنین بی توجهی به منافع مردم چین و آمریکا، مجموعه‌ای از اقدامات دیوانه وار را برنامه ریزی و به انجام رساندند که به دخالت جدی در امور داخلی چین مبدل شد و به منافع این کشور آسیب رساند.

در ادامه بیانیه تاکید شده است: پکن تصمیم گرفته است تا ۲۸ نفر را که مسئول اقدامات ایالات متحده در مورد مسائل مربوط به چین بودند، تحریم کند. لیست افرادی که چین تصمیم به تحریم آن‌ها گرفته است شامل متیو پوتینگر، مایک پمپئو، پیتر ناوارو، رابرت اوبراین، الکس ایزار است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از اسپوتنیک، تاریخ انتشار:۱ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۷۴۲۸۱۸۶، www.ir.sputniknews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین