پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۲۳۸۱۲
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف کشور از تلاش جهت رفع مشکل رجیستری گوشی‌های وارداتی از طریق گمرک خبر داد.
شعار سال: دومین نشست ابراهیم درستی نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف کشور و رئیس اتحادیه صوتی، تصویری و تلفن همراه و لوازم جانبی تهران با حسین یوسفیان مدیر سامانه همتا در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد.

ابراهیم درستی در این خصوص اظهار داشت: دومین نشست در راستای پیگیری رفع مشکل تعدادی از گوشی‌های تلفن همراه مسافری صورت پذیرفت و با تعامل مناسبی که فی مابین اتحادیه و سامانه همتا وجود دارد، انشاء ا... بتوان در این شرایط سخت کرونائی که اصناف یک سال درگیر آن هستند و متحمل ضرر و زیان‌های فراوانی شده اند، مشکل واحد‌های صنفی و مصرف کننده حل شود.

رئیس اتحادیه صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران با تشکر از مسئولان سامانه همتا، افزود: در این نشست با درخواستی که در راستای رفع مشکل واحد‌های صنفی و مصرف کننده گان از مدیر محترم سامانه همتا داشتیم، مقرر شد طی روز‌های آینده سامانه همتا نسبت به فعال سازی و حل مشکل گوشی‌های تلفن همراهی که با رعایت تشریفات قانونی وارد کشور و در سامانه گمرک ثبت گردیده اند، اقدامات لازم را انجام دهد.

درستی با تاکید بر حمایت کامل از طرح ریجستری و لزوم برخورد قاطع با سرشاخه‌های وارد کننده گوشی‌های غیرقانونی، اظهارداشت: از سامانه همتا درخواست کردیم با همراهی سایر دستگاه‌های نظارتی با تمامی سرشاخه‌های اصلی واردات غیر قانونی گوشی تلفن همراه برخورد قاطع صورت پذیرد، چراکه این گوشی‌ها مشکلات عدیده‌ای را برای مغازه داران و مصرف کننده ایجاد می‌نماید.

وی در پایان تصریح کرد: از تمام واحد‌های صنفی و مردم درخواست دارم قبل از خرید تلفن همراه از واردات قانونی آن با استعلام اصالت گوشی از طریق سامانه همتا اطمینان حاصل نمایند تا دچار مشکلات نگردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از اتاق اصناف تهران، تاریخ انتشار:۱ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۹۲۲۴۵، www.otaghasnafetehran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین