پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۶۵۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در زمان محمود احمدی نژاد خرافه و خرافات بیشتر بود و موضوع هاله نور هم جزو این دسته مسائل شناخته می شود.
شعار سال: آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در رابطه با به بحث جن‌گیری و ارتباط با جن‌گیران در فضای سیاسی و میان سیاستمداران، گفت: من برای کشوری که نظامی اسلامی دارد، اما چنین مسائلی در آن مطرح می‌شود، متاسفم.  

او افزود: رای دادن و رای گرفتن و نماینده و رئیس جمهور شدن نباید بر اساس سحر و جادو باشد و باید با این افراد برای اداره کشور مبارزه کنیم.  

هریسی در ادامه گفت: مبارزه مردم با این افراد باید به این صورت باشد که ببینند چه کسانی دنبال کننده خرافه و خرافات هستند و به آن‌ها رای ندهند. همگان بدانند رای به اینگونه افراد حرام است.  

او تصریح کرد: مهمترین مبنای دین اسلام مبارزه با خرافه است، زیرا عقل و علم را از بین می‌برد.

هریسی تاکید کرد: کسانی که با این مشی مبارزه نمی‌کنند و مشوق آن هستند به جان نظام افتاده اند، اما همه مسئولین هم به این شکل نیستند و باید بتوانیم، افراد را از یکدیگر تفکیک کنیم.

او یادآور شد: در زمان محمود احمدی نژاد خرافه و خرافات بیشتر بود و موضوع هاله نور هم جزو این دسته مسائل شناخته می‌شود. البته با رفتن او به نوعی این موضوع کمتر شده بود، اما نمی‌دانم چرا هنوز هم مطرح می‌شود و ادامه دارد.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۲۷۱۱۱، www.borna.news.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین