پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۶۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
یکی از چهره‌های نزدیک به رئیس‌جمهور پیشین ایران خبر دیدار وی با چهره‌های مختلف پیرامون حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده را کذب دانست.
شعار سال: حجت‌الاسلام بهمن شرف‌زاده، درباره برخی شایعات مبنی بر دیدار احمدی‌نژاد با فرزند رهبر انقلاب و یکی از فقهای شورای نگهبان، گفت: من از این دیدارها خبر ندارم اما به زعم من همه این اخبار دروغ و کذب است.

این روحانی نزدیک به محمود احمدی‌نژاد ادامه داد: در انتخابات مجلس هم از خبرگزاری‌های مشهور تماس می‌گرفتند که ایشان به وزارت کشور آمده و یا اینکه کاندیدا معرفی می‌کند اما دیدیم که کذب بود. حتی می‌گفتند ۳-۴ بار با آقای قالیباف دیدار کرده است که کذب بود و دروغ بودن آن اکنون روشن شده است.

شریف زاده گفت: این خبر هم از همان دسته اخبار است و نیاز به پیگیری ندارد. من احتمال چنین دیداری را نمی‌دهم.

وی درخصوص موضع احمدی‌نژاد نسبت به شرکت در انتخابات گفت: ایشان تاکنون درباره حضور در انتخابات هیچ حرفی در تایید یا تکذیب نگفته‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: 13 بهمن 1399، کد خبر: 3736555،  www.donya-e-eqtesad.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
0
ولي قبول كنيم هيچي از اين محمود جان بعيد نيست واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین