پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۷۲۹
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
سید جلال سید محمدی، فرماندار صومعه سرا اظهار داشت: با ساخت و ساز‌های غیر مجاز بایستی در بدو امر برخورد شود که دهیاران و بخشداران ابزار لازم را ندارند.
شعار سال: سید جلال سید محمدی، فرماندار صومعه سرا اظهار داشت: با ساخت و ساز‌های غیر مجاز بایستی در بدو امر برخورد شود که دهیاران و بخشداران ابزار لازم را ندارند.

سید جلال سید محمدی در جلسه کارگروه ویژه برخورد وجلوگیری از ساخت وساز‌ها و تغییر کاربری‌های غیر مجاز اراضی کشاورزی با بیان این مطلب اظهار داشت: نگاه ما در شهرستان براساس مدیریت اجتماعی است، و با ساخت و سازها، بویژه ساخت و ساز‌های جدید جلوگیری و به شدت برخورد می‌کنیم.

فرماندار صومعه سرا افزود: با ساخت و ساز‌های غیر مجاز بایستی در بدو امر برخورد شود که دهیاران و بخشداران ابزار لازم را ندارند.

سید محمدی خاطر نشان کرد: در این راستا در خصوص برخورد و مقابله با جرائم و ساخت و ساز‌های غیر مجاز جدید اهتمام خوبی بین دستگاه‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: تعامل و هم پوشانی بین دستگاه‌ها می‌تواند روند اجرای برنامه‌های شهرستان، از جمله دهیاران بخشداران ودستگاه‌های اجرایی را در مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز آسان‌تر کند.

سید محمدی یادآور شد: قوانین مختلف و قرائت‌های سلیقه‌ای متولیان امور، مانع خدمت‌رسانی مجریان به مردم می‌شود، این امر بستر تعارض بین بومیان و افراد غیربومی را در این شهرستان فراهم کرده، به نوعی که بعضی از دستگاه‌ها مانند محیط زیست و منابع طبیعی مشکلاتی را برای ساکنین مناطق مختلف ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: این امر موجب تعارض بین بومیان و افراد غیر بومی شده و بومیان ساکن روستا‌ها برای ساخت مسکن فرزندان خود با موانع متعدد مواجه هستند.

فرماندار صومعه سرا افزود: مردم می‌خواهند باغ‌ها و محصولات تولیدی خود را حفظ و نگهداری کنند، مگر می‌شود باغداری کرد و باغ را محصور نکرد صدور احکام تخریب حصار‌ها و فنس کشی باغات مردم را آزار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه اگر در بدو اقدام از ساخت وساز غیر مجاز جلوگیری شود، یادآورشد: این امر ضمن مقابله با این پدیده اجتماعی، نگرانی ودغدغه مردم را رفع، و مانع ضرر و زیان آنان می‌شود.

سید محمدی همچنین با اعلام اینکه استاندار محترم گیلان نگاه ویژه‌ای در خصوص ساخت وساز‌های غیر مجاز دارند، خاطر نشان کرد: دراین راستا با برگزاری جلسات مختلف همواره موضوع را تاکید و پیگیری می‌نمایند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دیارمیرزا، تاریخ انتشار: 6 بهمن 1399، کدخبر: 600516، www.diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین