پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۱۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
مجید جعفری جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان گفت: برای اینکه چایکاران و کشاورزان زمین‌ها خود را نفروشند و تغییر کاربری ندهند نیازمند حمایت قوه قضاییه و دولت هستند و باید جلوی واردات بی رویه چای گرفته شود.
شعار سال:جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان گفت: برای اینکه چایکاران و کشاورزان زمین‌ها خود را نفروشند و تغییر کاربری ندهند نیازمند حمایت قوه قضاییه و دولت هستند و باید جلوی واردات بی رویه چای گرفته شود.

مجید جعفری، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان ، با اشاره به سوزاندن مزارع چای در استان گیلان گفت: با توجه گفته‌های کشاورزان به دلیل حمایت نشدن چایکاران از سوی دولت و ارزان خریداری شدن محصولات آن‌ها توسط کارخانه داران کشاورز مجبور به فروش زمین می‌شود.

جعفری مطرح کرد: زمانی که از کشاورزان از سوی دولت حمایت نشوند آن‌ها مجبور به فروش مزارع چای می‌شوند که زمین خود را معمولا به افراد غیر بومی می فرشند.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان در ادامه تاکید کرد: افراد غیر بومی که مزارع چای را خریداری می‌کنند سود خود را در تغییر کاربری دادن این زمین‌ها می‌دانند.

وی در ادامه  گفت: برای اینکه بتوانند مزارع چای را تغییر کاربری بدهند زمین‌های کشاورزی را با آتش زدن یا سموم شیمیایی و اسید می‌سوزانند. این روال در سال‌های گذشته مرسوم بوده است.

جعفری یادآورشد: در سال گذشته و امسال به دلیل بالا رفتن نرخ دلار دولت نتواسنت چای وارد کند و مجبور شد چای را از کشاوزران داخلی خریداری کنند و این قضیه چای سوزی به طرق مختلف حل شده است.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان در ادامه بیان کرد: دولت برای اینکه واردکنندگان چای بتوانند این محصول را از خارج  کشور وارد کنند ارز نیمایی در اختیار آن‌ها قرار داد.

وی افزود: با وارد کردن چای خارجی مافیای چای برای اینکه نشان دهند چای را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند در یک سری از فروشگاه‌ها بزرگ در سطح کشور مقداری چای وارده شده را با قیمت مناسب به فروش گذاشته‌اند در صورتی که چنین چیزی نیست.

جعفری اظهار کرد: برای اینکه چایکاران و کشاوزران ضرر نکند و زمین‌ها خود را نفروشند حمایت قوه قضاییه و دولت  از آن‌ها است و جلوی واردات بی رویه گرفته شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:11مهر1398، کد خبر: 795606،snn.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
دولت برای اینکه واردکنندگان چای بتوانند این محصول را از خارج کشور وارد کنند ارز نیمایی در اختیار آن‌ها قرار داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
افراد غیر بومی که مزارع چای را خریداری می‌کنند سود خود را در تغییر کاربری دادن این زمین‌ها می‌دانند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین