پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۵
در تازه‌ترین آپدیت تلگرام، امکان انتقال پیام‌ها از واتساپ به تلگرام، ممکن شده است.
شعار سال: این یعنی کاربرانی که قصد خداحافظی با واتس‌اپ و مهاجرت به تلگرام را در سر دارند، می‌توانند با خیال راحت مکالمات خود را نیز به این اپلیکیشن منتقل کنند. این تغییرات در به‌روزرسانی نسخه ۴/ ۷ تلگرام برای نسخه آی‌اواس قابل دریافت خواهد بود.

تلگرام همچنین اعلام کرد ویژگی مذکور، برای کاربران اندروید نیز عرضه شده و با آپدیت جدید می‌توانند از این امکان استفاده کنند. طبق اطلاعات ارائه شده، علاوه بر واتس‌اپ، می‌توان چت‌های سایر اپلیکیشن‌ها همانند لاین (Line) و کاکائوتاک (Kakaotalk) را نیز به تلگرام منتقل کرد. این قابلیت جدید در شرایطی به تلگرام اضافه شده که کاربران زیادی در سراسر جهان به استفاده از این اپلیکیشن روی آورده‌اند. پاول دوروف مدیرعامل تلگرام نیز چندی پیش رسما اعلام کرد تعداد کاربران این اپلیکیشن از مرز ۵۰۰ میلیون نفر عبور کرد. این مساله به حواشی پیرامون تصمیم عجیب واتس‌اپ برمی‌گردد که چندی پیش از اعمال سیاست‌های جدیدی خبر داد که براساس آن، کاربران تنها در صورتی می‌توانند از واتس‌اپ استفاده کنند که اطلاعات خود را با فیس‌بوک به اشتراک بگذارند.

این تصمیم، واکنش‌های زیادی را از سوی کاربران به‌دنبال داشت به‌طوری‌که بسیاری از آنها، تصمیم به ترک این اپلیکیشن و استفاده از برنامه‌های جایگزین همچون تلگرام و سیگنال گرفتند. حال با توجه به قابلیت جدید تلگرام، این دسته از کاربران می‌توانند با خیال راحت‌تر به این مهاجرت فکر کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیض و اضافات، برگرفته از دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار:۱۱ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۳۷۳۵۸۳۵، www.donya-e-eqtesad.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین