پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۶۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۱
معاون تشکل‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: ساختار جدید نظام صنفی‌کار‌های کشاورزی و منابع طبیعی از ابتدای سال ۱۴۰۰ عملیاتی خواهد شد.
شعار سال: محمدرضا شاه‌پسند روز دوشنبه در نشست تخصصی با سرپرست سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: با شکل‌گیری نظام صنفی کار‌های کشاورزی و منابع طبیعی در حقیقت تریبون و صدای کشاورزان آشکار شد و جایگاه اجتماعی خود را بازیافت تا آن‌ها بتوانند صدای خود را به گوش مسوولان برسانند که در راستای مطلوب شدن این جایگاه برخی تغییرات ساختاری در این نظام صنفی در حال انجام است.

وی ادامه داد: انتظار داریم فرمانداران شهرستان‌ها نسبت به این موضوع آگاهی لازم را داشته باشند و ما را در اجرای ساختار جدید نظام صنفی همراهی و همکاری کنند.

معاون تشکل‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: تشکل‌های شبکه تعاون روستایی به ویژه تشکل نظام صنفی‌کار‌های کشاورزی و منابع طبیعی کارکرد‌های بسیار متفاوتی در حوزه‌های مختلف اجرایی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارند که از جمله کارکرد‌های مهم آن‌ها کارکرد اجتماعی این تشکل‌هاست.

وی در خصوص راه‌اندازی روستا بازار‌ها در کشور نیز افزود: تشکیل این روستابازار‌ها اقدامی بسیار مثبت در بخش کشاورزی است که موجب اتصال مصرف‌کنندگان با کشاورزان و تولیدکنندگان شده و در قالب فعالیت آن‌ها محصولات کشاورزان و دامداران به صورت مستقیم به مصرف‌کنندگان عرضه خواهد شد.

سرپرست سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی  نیز در این نشست گفت: ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم شکل گرفت تا مردم خود بتوانند در سرنوشت تاثیر گذار باشند.

محمدعلی نبی‌پور در خصوص شکل‌گیری تشکل‌ها افزود:باید هرچه بیشتر تشکل‌ها را تقویت کنیم، زیرا تشکل‌ها خود می‌تواند پایه‌های دموکراسی را تقویت کنند ما باید برای اینکه به یک هدف برسیم باید افراد را در قالب تشکل‌ها سامان‌دهی و سازمان‌دهی کنیم تا رسیدن به آن هدف سریعتر  انجام شود.

وی ادامه داد: با تقویت تشکل‌های بخش کشاورزی می‌توان کار‌های بسیار بزرگی را انجام داد و این تشکل‌ها در واقع هویت کشاورزان و تولیدکنندگان هستند و اجرای نظام صنفی با ساختار جدید کشاورزان را در تصمیم‌گیری‌ها کمک خواهد کرد.

او همچنین در خصوص تشکیل روستا بازار‌ها نیز گفت: اگر بازار‌ها بر اساس اهداف تعیین شده به خوبی در کشور اجرایی شوند می‌توانند در رسیدن محصولات و تولیدات با قیمت مناسب به دست مصرف کننده نقش به سزایی ایفا کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار:۱۳ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۸۴۲۰۶۴۷۰، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
0
اينكه ما به كشاورزان مون هويت بديم طرحي بود كه مدت هاست داريم در موردش حرف ميزنيم اما عملياتي نميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین