پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۲۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
رئیس محترم قوه قضاییه در جلسه احیاء حقوق عامه در گیلان بیان داشتند که در ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب حق آزمون و خطا نداریم و باید کار متقن انجام شود. اما خدمت این عزیز بزرگوار باید عرض شود که علی رغم تاکیدات موکد شما، آزمون و خطا و اعمال سلیقه شخصی در بخش‌های زیر مجموعه قوه خودتان یعنی سازمان ثبت املاک و اسناد کشور، قابل مشاهده است. ده‌ها بار در خصوص پاپوش درست کردن، فعالیت سلیقه‌ای و خواباندن کار مردم هشدار دادیم، اما گویا روابط عمومی محترم قوه قضائیه یا حفاظت قوه، به خواب عمیق فرو رفته و رصد گزارشات رسانه‌ها را به فراموشی سپرده اند.

شعار سال:  آقای رئیسی عزیز مدعی هستند که 40 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حق آزمون و خطا نداریم. فرمایش شما کاملا درست است. اما چرا پاکسازی را از قوه قضائیه و با توجه به مستندات ارایه شده توسط رسانه ها شروع نمی کنید.

ما اسنادی از فساد های اداری در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اختیار داریم. چرا روابط عمومی محترم قوه یا حفاظت قوه درخواست ارایه اسناد را نمی کنند؟ در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مصادیق قابل اثباتی از فساد، فعالیت سلیقه ای ، اهمال مسلم، قانون شکنی و .... در حال جریان است.

جناب رئیسی عزیز، طرح و ادعای این گونه موارد از رسانه مسلما باید همراه با ادله های اثباتی قوی باشد ، پس چرا حفاظت قوه قضائیه برای راست آزمایی عرایض و ادعاهای ما ، ورود نمی کند؟ کد راست آزمایی ، فجایای مالکیت و کار شکنی های عامدانه برای ممانعت از صدور سند در زمین های مهرآباد تهران !!!

مدیران و کارشناسان محترم آلوده در ثبت اسناد و املاک دامپزشکی شهر تهران ( تاکید ما بر افراد آلوده بوده و در مقابل ممنون دار کلیه کارکنان شریف و خدوم هستیم)،آماده ورود عمیق تر رسانه و پیگیری فسادها باشند. اداره کل ثبت اسناد و املاک استان  تهران ، مسلما خوب می دانند از چه چیزی صحبت می کنیم ، به زودی قانون را روی سر افراد فاسد آوار می کنیم.

جهت اطلاع افراد فاسد مخاطب این پیام در اداره ثبت اسناد و املاک دامپزشکی شهر تهران و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران باید عنوان شود که ، بخش کوچکی از اسناد فساد در قالب شکایت یکی از شهروندان به حفاظت قوه ارایه شده است.

همگرا با نظر ریاست محترم قوه قضائیه و با وجود گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، بساط این گونه سخیف بازی ها باید جمع شود. ان شاالله با راه اندازی نوعی کمپین مقابله با فساد و بشکل آتش به اختیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و با رعایت چارچوب های قانونی لازم، بسترساز یکسری از پاکسازی ها خواهیم بود.

آیا قوه قضائیه در جریان هست که افراد فاسد و خطاکار با زندگی چند نفر بازی کرده اند؟ باعث متلاشی شدن چند خانواده شده اند؟ تن و بدن چند نفر از شهروندان را بشکل شبانه روزی لرزانده اند؟ چوب لای چرخ رسیدگی به پرونده چند نفر کردند؟ برای پرونده چند نفر دست انداز ایجاد کردند؟ به چند نفر درخواست پورسانت و رشوه و .... (به هر اسم و رسمی دیگر)، داده اند؟کار چند نفر را با اهمال مسلم و سال های سال خواباندند؟ طعم تلخ زهر این حجم ستم را به کمک قانون، قطره قطره در کام شان باید ریخت .

تعداد بازدید : 5


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
1
0
خيلي وقته قوه قضاييه داره از خودش اين مساله رو شروع ميكنه بهشون افتخار ميكنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین