پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۲۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
تولید انحصاری الزاما فساد زا است. قطع واردات و در حلق فرو کردن خودروی ایرانی با هر کیفتی و بدون کمترین پاسخگویی، درد چندش آوری است. حال قیمتگذاری دستوری را هم حذف کنید. می‌شود نیشکر در نیشکر! بجای لغو قیمتگذاری دستوری خودرو، بانک اطلاعات ایرانیان و شبکه فراگیر مالیات را تقویت کنید. تا دو خودرو، مالیات معمولی و بیشتر از دو خودرو، مالیات تصاعدی. حالا هر کسی می‌تواند خودرو را به اسم هر عضوی از اعضای خانواده اش بکند. بعد از دو -سه سال، چکار دیگری را می‌تواند انجام دهد؟ هم مالیات ستانی درست کرده اید. هم کمک به اقشار محروم را رعایت نموده اید. هم جلوی انحصار مضاعف خودرو ساز را گرفته اید و.. از ما راه حل نشان دادن بود، شما می‌توانید هر کپه خار دیگری را روی سر خود بزنید. مسلما هزینه عواقب آن را هم باید در آینده نزدیک پرداخت کنید.

شعار سال: مدیر روابط عمومی بورس گفت: دوشنبه (۲۰ بهمن) جلسه کارگروه رفع موانع و جهش تولید با موضوع لغو قیمت‌گذاری دستوری خودرو با حضور آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد.
 
سیاوش وکیلی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس در گفت‌وگو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد آخرین تصمیمات حمایتی از بازار سرمایه، گفت: جدیدترین خبر‌ها برای حمایت از بازار سرمایه و صنعت خودروسازی حاکی از آن است که در روز دوشنبه (۲۰ بهمن) جلسه‌ کارگروه رفع موانع و جهش تولید با موضوع لغو قیمت‌گذاری دستوری خودرو با حضور آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد.
 
او در پایان گفت: نکته‌ی مهم دیگر این جلسه، تصمیم برای اضافه شدن رئیس سازمان بورس به عنوان عضو جدید این کارگروه خواهد بود. تصمیمی که قرار است با موافقت معاون اول رئیس جمهور از این به بعد رئیس سازمان بورس را، عضو تصمیم‌گیر و اثرگذار در جلسات این کارگروه قرار دهد.
 
لازم به ذکر با اجرایی شدن این امر از این به بعد جایگاه سازمان بورس برای حفظ منافع سهام‌داران و سرمایه‌گذاران بورسی ارتقا خواهد یافت.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 17  بهمن  1399  ، کدخبر: 7655260، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
تو اين مملكت نااگاهي در زمينه هاي اداري اصلا وجود نداره بايد شرايط رو براي شفافيت فراهم كنيم تا از اين دست مشكلات پيش نياد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین