پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
مرحله چهارم اردوی تیم ملی کاراته بانوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز میشود.
شعار سال: مرحله چهارم اردوی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از شنبه ۱۸ بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات آغاز خواهد شد.

حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، سحر شیروانی، فاطمه خنکدار، مبینا حیدری و نگین آلتونی ملی پوشان بانوان کاراته کشورمان هستند که در مرحله سوم اردو تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر سمانه خوشقدم سرمربی و فاطمه قاسمی مربی آغاز خواهند کرد و در این مرحله از اردو الهام برگی نیز به عنوان سرپرست حضور دارد.

ملی پوشان بانوان کاراته کشورمان شنبه عصر وارد اردو خواهند شد تا آزمایش کرونا از تمام نفرات حاضر در اردو به عمل آید و پس از اعلام نتایج، تمرینات تیم ملی کاراته از یک شنبه آغاز گردد.

طبق اعلام سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی بانوان، این مرحله از اردو تا ۲۵ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و ملی پوشان کاراته بانوان کشورمان از روز یک شنبه تمرینات خود را دو نوبت صبح و عصر آغاز خواهند کرد.

چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته بانوان برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های کاراته وان استانبول و مراکش که یکی از رقابت‌های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ستارگان کاراته، تاریخ انتشار:۱۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۵۸۹۹، www.spstk.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
در زمينه ورش بانوان هنوز نتونستيم به پايداري رفتاري خوبي برسيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین