پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۴۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
سلطانی‌فر از تهیه گزارش‌های حسابرسی دقیق و برگزاری مجامع در مورد تیم های استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: یکی دیگر از کار‌های مهم انجام شده، اخذ اسناد مالکیت چهار مجموعه برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس بود
شعار سال: مسعود سلطانی‌فر روز شنبه در خصوص پاداش ویژه وزارت ورزش جهت بالا رفتن انگیزه در کسب مدال به ویژه در بخش زنان در المپیک توکیو، اظهار داشت: پاداش ویژه‌ای برای زنان و مردان ورزشکار در المپیک در نظر گرفتیم. البته بین مدال طلا، نقره و برنز تفاوت قابل توجهی خواهیم داشت. آنچه در جایگاه مدالی کشور‌ها در بازی‌ها اهمیت دارد، کسب نشان طلاست. کشوری که در یک رویداد تنها پنج طلا می‌گیرد با کشوری که چهار طلا، ۲۰ نقره و ۲۰ برنز می‌گیرد تفاوت معناداری دارد، زیرا کشوری با پنج طلا جایگاهش بالاتر خواهد بود.

سلطانی‌فر افزود: بنابراین رنگ مدال‌ها در المپیک توکیو برای ما بسیار اهمیت دارد و تفاوت زیادی نیز در مقدار پاداش بین نشان طلا و سایر مدال‌ها خواهیم گذاشت. امیدواریم ورزشکاران خوشرنگترین مدال‌ها را بدست آورده و برای همیشه در کشور تاریخ‌ساز شوند.

وی یادآور شد: با توجه به سهمیه‌هایی که توسط زنان کسب شده و در آینده نیز کسب خواهیم کرد، احتمال کسب مدال‌های خوشرنگ توسط آن‌ها به ویژه در سه رشته وجود دارد و حساب ویژه‌ای برای آن باز کرده‌ایم.

رییس ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک معتقد است روند آماده سازی و حضور در رویداد‌های کسب سهمیه حکایت از این دارد که زنان در رشته‌های رزمی، جزو چند نفر اول دنیا هستند و این امیدواری ما را در کسب چند مدال توسط زنان بیشتر کرده است. سلطانی‌فر در پیش بینی کسب مدال طلا توسط زنان در توکیو می‌گوید که این موضوع دور از ذهن نیست.

اخذ سند مالکیت ۴ مجموعه برای استقلال و پرسپولیس


منتظر شورای پذیرش بازار سرمایه هستیم

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از این گفتگو در پاسخ یه این پرسش که آیا واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تا پایان سال امکان پذیر خواهد بود یا خیر، عنوان کرد: روند واگذاری سرخابی‌ها با وجود پیچیدگی‌ها، دامنه فعالیت‌ها، مدارک، اسناد و گزارش‌های آماده شده در این ۱۰ ماه بسیار خوب طی شده و بلاتکلیفی که درگزارش‌های حسابرسی این ۲ باشگاه در چند سال گذشته دیده شده بود، به سرانجام رسید.

سلطانی‌فر ادامه داد: گزارش‌های حسابرسی دقیق نیز تهیه و مجامع آن‌ها برگزار شد و یکی دیگر از کار‌های مهم انجام شده، اخذ اسناد مالکیت چهار مجموعه برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس بود. البته فرایند معمولی آن شاید بین سه تا پنج سال طول می‌کشید، اما این کار طی چند ماه انجام شد و در حال حاضر پذیرش آن در بورس در مرحله نهایی است.

وی در تکمیل این بخش از اظهارات خود گفت: این ۲ باشگاه طی چند روز گذشته معرفی اولیه شدند و اکنون منتظر شورای پذیرش بازار سرمایه هستیم که به صورت نهایی در این شورا مطرح شود و بعد از آن سهام این دو باشگاه بلافاصله قابل ارایه به هواداران خواهد بود.

 
اخذ سند مالکیت ۴ مجموعه برای استقلال و پرسپولیس
 


ایجاد تفاهم بین وزارت ورزش، کمیته‌های المپیک و پارالمپیک و فدراسیون‌ها بعد از انقلاب اقدامی بی سابقه است

عضو کابینه دولت تدبیر و امید درباره مهمترین دستاورد حوزه ورزش طی سال‌های اخیر می‌گوید: دستاورد‌های زیادی در این چند سال داشتیم. در توسعه فضای اماکن ورزشی اقدامات خوبی در این دولت داشتیم که آمار و ارقام را در گزارشی طی روز‌های آینده اعلام خواهم کرد. در کل دوره این دولت، اماکن موجود ورزشی در کشور چه آن‌هایی که متعلق به وزارت ورزش است و چه آن‌هایی که متعلق به سایر دستگاه‌ها و بخش خصوصی است، بیش از ۵۰ درصد در طول این هفت سال و نیم گذشته توسعه یافته و کارنامه خوبی حتی در دورترین و محروم‌ترین نقاط کشور داشتیم.

سلطانی‌فر افزود: امروز حدود ۲ هزار زمین مینی چمن فوتبال مصنوعی در کشورداریم که سه سال قبل هیچ زمین مینی نداشتیم و تعداد نزدیک به پنج هزار خانه ورزش روستایی ایجاد شده و تلاش ما بر این بوده که امکانات ورزشی را به صورت عادلانه در کشور توزیع کنیم.

وی به طور اختصار به دستاورد‌های دیگر حوزه‌های ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از ۴۹ سال قانون ورزش کشور در این دولت به روز شده و امروز حدود ۴۰ درصد مدیران استانی سن بین ۳۵ تا ۴۵ سال دارند که این سرمایه خوبی برای آینده ورزش کشور است. در عین حال این جوانگرایی در فدراسیون‌ها صورت گرفته و مهمتر از آن ایجاد یک فضای تفاهم و هم افزایی کامل و بسیار نزدیک بین وزارت، کمیته‌های المپیک و پارالمپیک و فدراسیون‌هاست که به گفته اصحاب ورزش، این فضای تفاهم بعد از انقلاب سابقه نداشته است.

وزیر ورزش در پایان، گفت: نتایجی که در پنج دوره جام‌جهانی فوتبال به ویژه در ۲۰۱۸ روسیه که ایران در گروه مرگ قرار داشت، تیم ملی افتخار آفرینی بزرگی کرد و توانست بهترین نتیجه را در این پنج دوره بدست آورد. در جام ملت‌های آسیا یکی از باشگاه‌ها ۲ بار به فینال قهرمانی رسید. در فوتسال مردان و زنان و فوتبالی ساحلی در سطح قاره و جهان موفقیت‌های خوبی کسب کردیم. در سایر رشته‌ها مانند کشتی، وزنه‌برداری، دوومیدانی، تکواندو، ووشو، کاراته، شطرنج، قایقرانی، تیراندازی و بوکس طی چهار سال اخیر نتایج درخشانی داشتیم که مقایسه این دوره با دور‌های قبلی، نقطه عطفی برای ورزش ما بوده است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۲۱۲۴۰۰، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
اين دو تيم بايد هرچي زودتر به سمت خصوصي شدن پيش برن وگنه به مشكل ميخورن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین