پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۲۶۵۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
هزینه‌های اداری- عمومی بانک رفاه در ۶ماهه اول امسال به ۲ هزار و ۴۹۲ میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با رقم ۱۲۰۰ میلیارد تومانی ۶ماهه ۹۸، رشد ۹۳ درصدی را نشان می‌دهد.
شعار سال: هزینه‌های اداری- عمومی بانک رفاه در ۶ماهه اول امسال به ۲ هزار و ۴۹۲ میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با رقم ۱۲۰۰ میلیارد تومانی ۶ماهه ۹۸، رشد ۹۳ درصدی را نشان می‌دهد.

براساس اطلاعات صورت مالی منتهی به شهریور امسال، هزینه‌های اداری- عمومی بانک رفاه در ۶ماهه اول امسال به ۲ هزار و ۴۹۲ میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با رقم ۱۲۰۰ میلیارد تومانی ۶ماهه ۹۸، رشد ۹۳ درصدی را نشان می‌دهد.

قابل ذکر است در نیمه اول امسال از کل ۲ هزار و ۴۹۲ میلیارد تومانی هزینه اداری-عمومی این بانک، حدود ۲ هزار و ۴۴ میلیارد تومان یا معادل ۸۲ درصد آن مربوط به هزینه‌های کارکنان (شامل حقوق و دستمزد و مزایا، بیمه بازنشستگی، سفر و ... کارکنان) بوده است.
 
 
رشد ۹۳ درصدی هزینه‌های اداری و کارکنان بانک رفاه طی یکسال
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نود اقتصادی، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1399، کدخبر: 2138477، www.90eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
اوضاع دروني بانك هايي كه خيلي از مردم به عنوان پناهگاه بهشون نگاه ميكنن خوب نيست و ورو به ورشكستگي هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین