پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۲۷۴۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
وزیر آموزش و پرورش گفت: در سند تحول آموزش و پرورش، احداث شهرک‌های آموزشی و مدارس بزرگ در مراکز استان ها، با توجه به میزان جمعیت، توصیه شده است.

شعار سال: محسن حاجی میرزایی در مراسم آغاز عملیات احداث شهرک بزرگ آموزشی در بندرعباس، عنوان کرد: این پروژه بزرگ با پیشنهاد استاندار هرمزگان و پذیرش وزارت آموزش و پرورش، در بندرعباس احداث می‌شود.
 
وی ادامه داد: در سند تحول آموزش و پرورش، احداث شهرک‌های آموزشی و مدارس بزرگ در مراکز استان ها، با توجه به میزان جمعیت، توصیه شده است.
 
وزیر آموزش و پرورش افزود: در شهرک بزرگ آموزشی در بندرعباس، ساخت پیش دبستانی، دبستان، دبیرستان، هنرستان و خدمات جنبی که منجر به انجام شایسته خدمات آموزشی شود، پیش بینی شده است.
 
حاجی میرزایی تصریح کرد: اعتبارات این پروژه از محل مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین اعتبارات ملی و استانی تامین می‌شود و امیدواریم در زمان مناسب به نتیجه برسد.
 
وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید، میزان فضای آموزشی در هرمزگان به ازای هر دانش‌آموز از چهار و نیم متر به پنج و نیم متر افزایش یافته که نشان دهنده تلاش خیرین و مجموعه مدیریت این استان است.
 
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: از همتی استاندار هرمزگان که مدت هاست پیگیر اجرای طرح شهرک بزرگ آموزشی در بندرعباس بوده‌اند و این ایده را مطرح کرده اند، تشکر و قدردانی می کنم.
 
وی  همتی را، استانداری مصمم عنوان کرد که با اراده برای اجرای این کار بزرگ ایستاده است و ما وظیفه داریم از این پروژه حمایت کنیم تا به خوبی انجام شود.
 
حاجی میرزایی تاکید کرد: حداکثر تلاش خود را انجام می‌دهیم، این پروژه به الگویی برای توسعه شهرک‌ها و مجتمع های آموزشی در کشور تبدیل شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:   24 بهمن  1399  ، کدخبر1037601: www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
بدترين دوره اموزش و پرورش رو در دوره اين اقا شاهد بوديم تنها عملكرد مثبت شون سامانه شاد بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین