پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۰۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۷
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در پی انتصاب استاندار سابق استان خوزستان به عنوان رئیس سازمان استاندارد از رئیس جمهور خواست تا این حکم را به دلیل ضعف عملکرد شریعتمداری لغو کند.
شعار سال: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در پی انتصاب استاندار سابق استان خوزستان به عنوان رئیس سازمان استاندارد از رئیس جمهور خواست تا این حکم را به دلیل ضعف عملکرد شریعتمداری لغو کند.
متن این نامه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مقام معظم رهبری:
اگر کسی واقعاً در بخشی از بخش‌های کشور احساس می‌کند که کفایت لازم برای این کار را ندارد معلوم نیست که پذیرش آن کار مشروع باشد، چون قبول این کار به معنای این است که او تعهد کند و بپذیرد که این کار را به احسن وجه به انجام برساند. این امر بدون کفایت و لیاقت امکان‌پذیر نیست.

ملت شریف ایران!
امروز خبری در رابطه با انتصاب آقای غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان به ریاست سازمان استاندارد برای دوره‌ای چهار ساله به حکم رئیس جمهور محترم آقای حسن روحانی منتشر شده است. صریح می‌گوییم به نظر می‌رسد این انتصاب توسط آقای روحانی بیشتر شبیه دهن کجی به مردم باشد که فرد بی کفایتی همچون آقای شریعتی را به سمت ریاست سازمان استاندارد برگزیدند! انگار آقای رئیس‌جمهور نمی‌دانند اطرافیانشان مشغول چه اقداماتی هستند و انگار این رسم ایشان است که افراد بی کفایت را دور هم جمع کنند و سپس آن‌ها را به مسئولیت‌های مهم بگمارند.

اتفاقاتی را که در دوره استانداری آقای شریعتی در خوزستان اتفاق افتاد به یاد دارید؟ اتفاقاتی همچون برخورد شدید با کارگران هفت تپه، عدم مدیریت صحیح سیلاب که منجر به تخریب خانه‌های مردم شد، عدم تأمین مناسب آب شور برای روستا‌های همچون غیزانیه، رفتار‌های بی ادبانه با مردم و بسیاری از موارد دیگر که مشاهده شده بود؛ اما تاکنون به هیچ کدام از آن‌ها توسط شخص ایشان پاسخ مناسبی داده نشده است.

تشکل‌های دانشجویی در تمام این مشکلات در صدد مطالبه از شخص ایشان درآمدند که مع الاسف است ایشان هیچ‌گاه در دسترس نبوده و یکی از وظایف مسئولین کشور که پاسخگویی مناسب و جامع به مردم است همواره توسط ایشان نادیده گرفته شده است.

بدیهی است که انتصاب چنین افرادی به مسئولیت‌های جدید که هنوز نتوانسته اند درباره مباحث مرتبط با مسئولیت قبلی شان پاسخ درست و مناسبی دهند موجب بدنامی نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

ملت شریف ایران! امیدواریم در این هفت سال و نیمی که از سر گذراندیم از اعماق وجود باور کرده باشید که مشکل اصلی نه فقط شخص رئیس‌جمهور که تفکر حاکم بر شخص ایشان و جریان منتسب به ایشان است؛ حتی اگر بعضی از چهره‌های این جریان تسبیح به دست داشته باشند و اذکار مختلف را مدام زمزمه کنند.

امید است رئیس جمهور محترم در ماه‌های آخر مسئولیتشان برای یکبار هم که شده به یکی از مطالبات دانشجویان و مردم انقلابی مبنی بر لغو حکم انتصاب آقای شریعتی و ریاست سازمان استاندارد جامع عمل بپوشاند.
والسلام علی من اتبع الهدی
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:۲۶ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۹۱۲۵۷۷، www.snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
با توسعه بسيج هاي دانشجويي و تفويظ اختيار به اين عزيزان ميتونيم بخش زيادي از مشكلات رو حل كتنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین