پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۵۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
حیات مقدم، وفور سلاح در خوزستان را برای امنیت استان خطرآفرین توصیف کرد و گفت: در سال‌های اخیر اقدام جدی و چشمگیری برای جمع آوری سلاح جنگی از دست افراد غیرمجاز صورت نگرفته و تا وقتی این سلاح‌ها در دست افراد غیرمسوول است باید همیشه منتظر به خطرافتادن جان انسان‌ها باشیم.
شعار سال: استاندار اسبق خوزستان می‌گوید اشتغال و تامین امنیت باید اولویت اصلی استاندار جدید باشد.

امیر حیات مقدم همزمان با معارفه استاندار جدید خوزستان گفته است: ظرفیت‌های گوناگون و متنوع خوزستان در بخش‌های نفت، گاز، پتروشیمی، دریا، فولاد، بنادر، نیروگاه و ازهمه مهمتر نیروی انسانی فرهیخته برای توسعه استان وجود دارد و استاندار جدید باید بتواند در فرصت کوتاهی که در اختیار دارد گامی برای توسعه و رونق اقتصادی استان بردارد.

او در ادامه تاکید کرده ضریب امنیت استان هم باید از اولویت‌های اصلی استاندار جدید باشد تا امکان افزایش سرمایه گذاری بیشتر شود.

حیات مقدم، وفور سلاح در استان را برای امنیت استان خطرآفرین توصیف کرده و تصریح کرده است: نباید افراد به خود جرات بدهند از سلاح جنگی استفاده کنند، این موضوع در بسیاری ازشهر‌های استان سبب نارضایتی و احساس ناامنی شهروندان شده است.

استاندار اسبق با انتقاد از وضعیت امنیت در استان خوزستان گفته است: در سال‌های اخیر اقدام جدی و چشمگیری برای جمع آوری سلاح جنگی از دست افراد غیرمجاز صورت نگرفته است و تا وقتی این سلاح‌ها در دست افراد غیرمسوول است باید همیشه منتظر حادثه و به خطرافتادن جان انسان‌ها باشیم.

او درپایان خواستار ورود استاندار خوزستان به این موضوع شده است.

این درحالی است که به تازگی فیلمی از درگیری مسلحانه در منطقه بهارستان اهواز منشر شده است. 

 
 
 
تعداد بازدید : 25
 
 
 
شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از عصر جنوب، تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۷۳۷۴، www.asrejonoob.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
من هم خیلی در زمینه درگیری های مسلحانه در اهواز میشنوم این ها این سلاح هارو از کجا تامین میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین