پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۷۸۱
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۵
پروفسور آلمانی مدعی است که منشا ویروس کرونا با احتمال ۹۹.۹ در نتیجه نشت از آزمایشگاهی در ووهان چین بوده است.

شعار سال: پروفسور رولند ویسندانگر، محقق و فیزیکدان آلمانی در مصاحبه‌ای با ZDF گفت که ویروس کرونا می‌تواند در نتیجه نشت از آزمایشگاهی در ووهان چین ظاهر شده باشد و احتمال این رخداد ۹۹.۹ درصد است.

از ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۲۰، دانشمندی از هامبورگ تحقیقاتی را انجام داد و نشریات علمی و مطالب رسانه‌ای را تجزیه و تحلیل کرد و همچنین در مورد آنچه اتفاق می‌افتاد با بسیاری از افرادی که در این موضوع صلاحیت داشتند صحبت کرد. پروفسور رولند ویسندانگر با به چالش کشیدن نسخه سازمان بهداشت جهانی گفت: "من ۹۹.۹ درصد مطمئن هستم که ویروس کرونا در آزمایشگاه ظاهر شده است.

این دانشمند اصرار دارد که تعدادی از شواهد عینی نشان می‌دهد که نشت در آزمایشگاه منطقی‌ترین توضیح برای شیوع کرونا است. به ویژه اینکه وی متوجه شد که همکارانش هنوز نتوانسته اند حیوانی را پیدا کنند که شخصی را به ویروس کرونا آلوده کند. علاوه بر این وی به نگرانی‌های بیان شده قبل از همه گیری در مورد ایمنی شرایط مشاهده شده در انستیتوی ویروس شناسی در ووهان جلب کرد. او اطمینان دارد که اولین افراد آلوده کارکنان آزمایشگاه بوده اند.

با تجزیه و تحلیل مطالب در مورد حامل‌های طبیعی احتمالی ویروس کرونا، این متخصص اعتراض کرد که خفاش ها، که سازمان بهداشت جهانی درباره احتمال انتقال توسط آن‌ها صحبت می‌کند در فاصله تقریبا دو هزار کیلومتری ووهان زندگی می‌کنند به این معنی که آن‌ها به سختی می‌توانند ناقل کووید-۱۹ باشند.

در اوایل ماه فوریه، متخصصان سازمان بهداشت جهانی گفتند که آن‌ها چهار نسخه از انتقال ویروس کرونا به انسان را آزمایش کرده اند. از یک حیوان. از طریق یک واسط میانی​​، غذا‌های منجمد و همچنین به دلیل یک حادثه در آزمایشگاه. اشاره شد که آخرین گزینه ذکر شده بعید به نظر می‌رسد، بنابراین دانشمندان قصد ندارند در آینده درباره آن مطالعه کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اسپوتنیک، تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۹۹، کد خبر: ۲۰۲۱۰۲۱۹۷۵۳۹۹۸۶،   www.ir.sputniknews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین