پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
معاون پشتیبانی و هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکن برای محرومان در اولویت برنامه‌های بنیاد مسکن قرار دارد و در همه مناطق سعی بر احداث و واگذاری این واحد‌ها برای مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی است.
شعار سال : هادی درفشی جمعه در حاشیه افتتاح کارخانه تولید قطعات بتنی و کارخانه پلی استاین در شهرک صنعتی ۲ اردبیل افزود: بنیاد مسکن که به صورت تخصصی در ساخت و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی فعالیت می‌کند، برای تامین مصالح استاندارد و مطلوب خود از تولیدات بنیاد بتن وابسته به بنیاد مسکن استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: تولیدات کارخانه‌های بنیاد بتن به صورت مناسب و متناسب با شرایط اقلیمی هر منطقه تولید و روانه بازار مصرف می‌شود تا در بحث استحکام بنا و همچنین ساخت اصولی و فنی واحدهای مسکونی روستایی و حتی شهری مورد استفاده قرار گیرد.

معاون پشتیبانی و هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن گفت: بنیاد برای تولید واحدهای مسکونی بادوام نیازمند مصالح و همچنین تجهیزات مدرن با فناوری‌های روز است و سعی ما بر این است تا از این مصالح استفاده کرده و به نوعی هزینه تخریب و دوباره‌کاری در ساخت واحدهای مسکونی را به حداقل برسانیم.

درفشی ضرورت تولید و استفاده از این مصالح با دوام بویژه در ساخت واحدهای مسکونی روستایی را ضروری اعلام کرد و افزود: در کنار ساخت و تولید مسکن و همچنین مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی استفاده از مصالح با کیفیت و ایجاد شرکت‌های با دانش فنی و مهندسی قوی، مد نظر و مورد توجه جدی است.

وی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت همه استان‌ها تولید مصالح بویژه بتن‌های آماده و پیش‌ساخته با هدف کاهش هزینه‌ها و مقاومت واحدهای مسکونی از طریق بنیاد بتن ایران تامین می‌شود و در استان اردبیل نیز چنین کارخانه‌ای احداث شده تا مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گیرد.

درفشی اضافه کرد: کشور ما یکی از کشورهای آسیب‌خیز در بحث سیل، زلزله و حوادث قهری است که عمده واحدهای مسکونی نیز به دنبال این حوادث با تخریب روبه‌رو می‌شوند و ضرورت دارد سالانه ۲۵۰ هزار واحد مسکن در مناطق روستایی که عمدتا کم‌دوام و آسیب‌دیده هستند، مورد مرمت و بهسازی قرار گیرند.

وی با قدردانی از مشارکت استان‌های اردبیل، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و زنجان به عنوان استان‌های معین در بازسازی مناطق زلزله‌زده و سیل‌زده ادامه داد: ۲۰۰ هزار واحد در کشور در قالب عملیات نوسازی و بازسازی در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته تا به نوعی ساکنان این واحدها بتوانند با خیال راحت در این مجموعه‌ها سکنی گزینند.

درفشی اظهارکرد: در سال‌های گذشته به دنبال وقوع حوادث طبیعی و قهری با فرو ریختن واحدهای کم‌دوام در مناطق روستایی مواجه بودیم و عملیات مقاوم‌سازی این واحدها با قوت شروع شده و همچنان ادامه دارد.
 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار 2 اسفند 99 ، کد خبر : irna.ir ، 84234907
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
با ساخت 100 هزار واحد مشکل ما در زمینه مسکن حل نمیشه واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین