پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۲۹۷۳۲
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
ضعف ناوگان حمل و نقل دریایی ما در دریای خزر باعث شده است تا صادرات ما به روسیه از طریق دریای خزر نباشد بلکه از طریق خاک آذربایجان و با مشکلات عدیده باشد. در حالی که صادرات به روسیه از طریق دریا بسیار راحت‌تر است. به راستی چرا برای تجهیز ناوگان دریایی ما در خزر در طول این سال‌ها فکری نشده است؟!

شعار سال:ما برای صادرات کالاهایمان به روسیه از خاک آذربایجان استفاده می کنیم .آذربایجان در ترخیص کالاهای ما از گمرکاتش همکاری لازم را انجام نمیدهد و تعلل میکند چون در برخی کالاها مثل محصولات کشاورزی رقیب ما محسوب میشود و میخواهد محصولات خودش را به روسیه صادر کند. حالا سوال اینجاست که چرا ما از طریق دریای خزر به روسیه کالا صادر نمیکنیم ؟!

ضعف ناوگان حمل و نقل دریایی ما در دریای خزر باعث شده است تا صادرات ما به روسیه از طریق دریای خزر نباشد بلکه از طریق خاک آذربایجان و با مشکلات عدیده باشد. در حالی که صادرات به روسیه از طریق دریا بسیار راحت تر است.به راستی چرا برای تجهیز ناوگان دریایی ما در خزر در طول این سال ها فکری نشده است؟!

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از کانال بیداری ملت

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین