پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۷۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
مجوز حمل دریایی محصولات کشاورزی منطقه جنوب کرمان با کشتی به کشور‌های روسیه و قزاقستان برای اولین بار توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان اخذ شد.

شعار سال: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با  اعلام خبر اخذ و صدور مجوز حمل محصولات کشاورزی جنوب کرمان توسط کشتی از مبدا بندر امیرآباد به بنادر اکتائو در کشور روسیه و کوریک در کشور قزاقستان، از صادرکنندگان منطقه خواست جهت استفاده از ظرفیت ایجاد شده  استفاده کنند.
 
مسعود جمیلی راه برون رفت از کاهش قیمت محصولات کشاورزی که به دلیل عدم پرداخت کرایه حمل ناوگان، این صنعت را هم دچار چالش می کند، افزایش صادرات عنوان کرد و افزود: با زیرساخت‌های ایجاد شده توسط این اداره کل امیدواریم در روز‌ها و سال‌های پیشرو با تشکیل تیم‌های تخصصی صادراتی شاهد این تحول عظیم در منطقه باشیم.
 
مسعود جمیلی با اعلام آمادگی برای همکاری با فعالین این بخش خاطر نشان کرد: بیش از ۹۵درصد ناوگان ورودی به منطقه غیر بومی می باشد که در ماه‌های فروردین و اردیبهشت رتبه اول کشور را با جذب ببش از ۴۰درصد از ناوگان کل کشور که قابلیت حمل تره‌بار را دارد به خود اختصاص می دهد.
 
وی یادآور شد: در صورتیکه فرایند بازاریابی توسط متولیان امر در چرخه تولید به درستی مدیریت نشود تبعات عدم پرداخت کرایه، عدم تخلیه بار و در نتیجه کاهش انگیزه ورود ناوگان به منطقه و به تبع آن شاهد افزایش کرایه حمل خواهیم بود.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  شبکه اطلاع رسانی مانا، تاریخ انتشار:   22 فروردین 1400، کدخبر: 89580، www.mana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
باین امید که درست مدیریت شود و توسعه هم پیدا کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین