پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۹۰۴
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
اولین دادگاه یهودی خلیج فارس "بیت الدین شبه جزیره عربی" در بحرین تحت اشراف خاخام‌های اماراتی تأسیس شد.
شعار سال: در پی تشکیل انجمن جامعه یهودیان حوزه خلیج فارس، دادگاهی یهودی نیز در بحرین افتتاح شد و احکام صادره در این دادگاه توسط کشور‌های حاشیه خلیج فارس الزامی است.

ارائه خدماتی قضایی و اجتماعی به جوامع یهودی منطقه، ثبت و تأیید هویت،دیانت افراد تازه یهودی شده از وظایف این دادگاه است و شعبه اصلی به علت قدمت روابط و تعامل جامعه یهودیان بحرین با حکومت این کشور در "بحرین" واقع شده است.

رئیس این دادگاه خاخامی اماراتی به نام "یهودا سارانا" است و این دادگاه توسط بیت الدین یهودیان آمریکا و بیت الدین یهودیان اروپا حمایت و تایید شده است.

یهودا سارانا با تقدیم کتیبه تورات با قدمت ۳۰۰۰ سال به ولیعهد ابوظبی محجد بن زاید در سال ۲۰۱۹ میلادی جهت تقدیر از تلاش‌ها و حمایت‌های وی و پدرش از یهودیان را یادآور شد و تاکید کرد این کتیبه در طول این سالیان بدون تحریف و تغییر باقی مانده است.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ابنا، تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۹۹، کد خبر: ۱۰۸۷۴۲۱، www.fa.abna۲۴.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین