پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۷۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
حجت ‏الاسلام نوروزی گفت: فعالان رسانه‏‎ای متخلف حق قلم‏زنی در سایر مطبوعات را ندارند و مسئولین در اعطای مجوز به این متخلفین باید حساسیت لازم را اعمال کنند.

شعار سال: حجتالاسلام «حسن نوروزی» سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تکرار تخلفات و توقیف مکرر نشریات برخی افراد رسانه‌ای، اظهار کرد: برخی فعالان رسانه‌ای بارها و بارها دچار تخلفات رسانهای شده‌اند که مسئولین مربوطه با چنین افرادی باید برابر قانون برخورد کند.

وی ادامه داد: فعالان رسانه‏ای متخلف حق قلم‏زنی در سایر مطبوعات را ندارند و مسئولین در اعطای مجوز به این متخلفین باید حساسیت لازم را اعمال کنند.

حجتالاسلام نوروزی در پاسخ به این سوال که آیا نشریه یا صاحب امتیازی که بارها توسط هیات نظارت بر مطبوعات تذکر می‌گیرد، می‌تواند مجددا مجوز اخذ کند؟ تصریح کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به صراحت بیان شده که مطبوعات آزادند اما این آزادی حد و مرز دارد که متأسفانه برخی به غلط آن را تفسیر می‌کنند بنابراین در اعطای مجوز به افرادی که مکرر تخلف میکنند باید دقت و حساسیت بیشتری شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: توقیف و ابطال روزنامه‌‏هایی که به قوانین کشور و نظام اسلامی پایبند نیستند کمترین اقدام است و آن‌ها باید در برابر قانون پاسخگو باشند

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري میزان، تاریخ انتشار: 26 مهر 1395، کد مطلب: 233263:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین