پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
رئیس سازمان بهزیستی در جریان افتتاح ۲۴۰۰ مرکز خدمات بهزیستی ایجاد ۱۱ هزار شغل برای فارغ التحصیلان مددکاری در مراکز مثبت زندگی خبر داد.
شعار سال: وحید قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی در جریان افتتاح ۲۴۰۰ مرکز خدمات بهزیستی در سراسر کشور گفت: مرکز خدمات بهزیستی از سال ۱۳۸۰ می‌بایست تشکیل می‌شد، اما بعد از ۲۰ سال این تکلیف قانونی در دولت تدبیر و امید به اجرا در آمد. مقام معظم رهبری هم تاکید کردند که باید خدمات بهزیستی گسترش داده شود.
 
ارائه خدمات مثبت زندگی در ۲۴۰۰ محله شهری و روستایی 

او افزود: رئیس جمهور هم برای گسترش خدمات بهزیستی تاکید داشتند. از این رو با تشکیل مرکز خدمات بهزستی در اولین گام ۲۲ خدمت سطر اول به طور رایگان در حوزه‌های توانبخشی و پیشگیری صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بهزیستی تصریح کرد: مشارکت ۶ هزار میلیارد تومانی بخش غیر دولتی که عمدتا زنان و جوانان هستند، صورت گرفت. برنامه ریزی و اجرای آن در شرایط کرونا و تحریم با حضور جهادی افراد در بهزیستی و پشتیبانی وزیر کار صورت گرفت.

قبادی دانا گفت: بنا است تا در ۲۴۰۰ محله شهری و روستایی این خدمات ارائه شود و از میان حدود ۱۲ هزار داوطلب تحصیل ۲۴۰۰ نفر بر اساس مهارت‌ها انتخاب شدند.

او ادامه داد: دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های اجرایی ابلاغ شده است. مراحل اجرایی و عملیاتی در ۴ ماه گذشته با موفقیت سپری شد. تشکیل پرونده الکترونیک برای هر خانواده تحت پوشش سبب افزایش رضایت مندی این افراد شده است.
 
بهزیستی در خدمات غیر دولتی از ظرفیت شبکه ملی استفاده کرده است

رئیس سازمان بهزیستی تاکید کرد: با فعالیت این مراکز ۱۱ هزار شغل برای جوانان فارغ التحصیل در رشته‌های علوم انسانی و مددکاری با میانگین سنی ۲۳ سال صورت گرفت تا از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری شود. امروز با ایجاد مراکز مثبت زندگی در محله‌ها حضور خواهیم داشت.

به گفته قبادی دانا؛ سازمان بهزیستی در بخش خدمات بخش غیر دولتی سعی در برند نوین برای بهبود شرایط محلات دارد و از ظرفیت شبکه ملی استفاده کرده است.

رئیس سازمان بهزیستی در پایان گفت: این مراکز غیردولتی هستند و سازمان بهزیستی سیاستگذاری و برنامه ریزی می‌کند و داوطلبان با سرمایه گذاری خود این مراکز را ایجاد کردند. تمام فعالیت‌ها در بستر الکترونیک است و عملکرد الکترونیک است و ما تنها تعیین خدمت میکنیم. این مراکز در فرآیند آزمایشی خود حدود ۲.۵ میلیون بازدید از خانه‌ها انجام داده است و این تسهیلات مورد رضایت خانواده‌ها بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۴۸۹۲۸، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین