پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۳۲۰۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مشاور اجرایی سهام عدالت گفت: تایید نشدن صلاحیت برای تصدی هیئت مدیره شرکت‌های استانی سهام عدالت باعث لغو برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه گذاری استانی شد.
شعار سال: محمدرضا پور رضایی در رابطه با لغو برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت در ۲۰ و ۲۳ اسفند ماه گفت: شرکت‌های سرمایه گذاری در طول ۱۰ الی ۱۵ سال گذشته برای ثبت نام سهام عدالت زحمات زیادی کشیدند، اما از این پس فرایند ۵ مرحله‌ای برای شرکت ها‌ی سرمایه گذار تعریف شده است که پس از درج نماد و پذیرش، نمادشان در تابلو بورس پذیرش می‌شوند.

وی ادامه داد: امروز ۲۷ شرکت سرمایه گذاری استانی در سطح کشور وجود دارد که مراحل پذیرش، ثبت و بازگشایی نماد را انجام دادند و مرحله اساسنامه و برگزاری مجامع آن‌ها در حال انجام است.

مشاوره اجرایی سهام عدالت گفت: قرار بود انتخابات هیئت مدیره شرکت‌های استانی سهام عدالت در زمان تعیین شده یعنی بیستم و بیست و سوم اسفندماه برگزار شود، اما با هماهنگی شورای عالی بورس و وزارت اقتصاد لغو و به سال بعد موکول شد.

وی ادامه داد: برای اینکه سهامداران بتوانند در مجامع استانی خود شرکت کنند حتما باید در سامانه سجام ثبت نام کنند بنابراین برای مشارکت بیشتر سهامداران مجامع لغو شد.

پور رضایی تاکید کرد: هیئت مدیره شرکت‌های استانی سهام عدالت تایید صلاحیت نشدند به همین دلیل مجامع برگزار نشد.

وی تصریح کرد:شرکت سرمایه گذاری استان تهران و البرز ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار سهامدار دارد که ثبت نماد شرکت‌های سرمایه گذاری تهران و البرز در حال انجام است.
 
 
 
 
تعداد بازدید : 2


شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۰۴۲۶۷۶، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
سرمايه گذري در ايران اون هم از نوع خارجيش مدت هاست در ايران معناي خودش رو از دست داده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین