پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۲۳۵
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
معاونت آموزشی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی به عنوان متصدی برگزاری آزمون‌های علمی و تخصصی پزشکی، درخصوص برگزاری آزمون دستیاری دوره ۴۸، با تخلف از مصوبات و آئیننامه‌های جاری شورای آموزش پزشکی و تخصصی، حقوق مکتسبه هزاران داوطلب را که اکثریت آنان در این شرایط سخت درحال خدمت رسانی در سراسر کشور هستند، به صراحت و وضوح سلب نموده است. موارد اعتراض را در مطلب زیر ببینید.

شعار سال مسئول پاسخگو:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای بهرامی؛ رئیس محترم دیوان عدالت اداری

متن مطالبه:

معاونت آموزشی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی به عنوان متصدي برگزاري آزمونهاي علمی و تخصصی پزشکی، درخصوص برگزاري آزمون دستیاري دوره 48 ،با  تخلف از مصوبات و آئیننامه هاي جاري شوراي آموزش پزشکی و تخصصی ، حقوق مکتسبه هزاران داوطلب را که اکثریت آنان در این شرایط سخت درحال خدمت رسانی در سراسر کشور هستند، به صراحت و وضوح سلب نموده است . موارد اعتراض بدین شرح است:

1.عدم رعایت 9ماه فاصله زمانی بین اعلام و ابلاغ رسمی منابع آزمون (31 شهریور سال 99 (تا تاریخ برگزاري آزمون که در ابتدا تاریخ 7اسفند 99 اعلام شده بود.

2. عدم رعایت فاصله قانونی حدود یک سال بین تاریخ برگزاري آزمون دوره 47) مرداد99 (با تاریخ اعلامی آزمون دوره 48) حدود 8 ماه) که بر خلاف مندرجات مقررات مصوب سال 81 که تاکید بر برگزاري آزمون در روندي مشابه کنکور سراسري کرده است.

3.عدم رعایت حداقل 2سال (2آزمون) اعتبار رفرنس درس جراحی و تغییر آن به فاصله کمتر از یکسال از لارنس 2013 به لارنس 2019 برخلاف رأي صادره در نشست 90شورا .

4. عدم تغییر رفرنس منابع دروس پاتولوژي، فارماکولوژي، رادیولوژي و گوش وحلق وبینی با وجود گذشت بیش از 5سال از اعلام قبلی برخلاف بند 6- 2 و 1-1-3 از آیین نامه اجرایی موضوع 3 نشست 66 شورا .

اینجانبان جمع کثیری از پزشکان عمومی داوطلب شرکت در آزمون دستیاري پزشکی دوره48 از حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای بهرامی؛ رئیس محترم دیوان عدالت اداری می خواهیم تا با بررسی مجدد از حقوق آنان دفاع نمایند.

برای ثبت امضای خود و همراهی در این مطالبه عمومی، پس از لمس لینک زیر وارد صفحه ای می شوید که می بایست در پایین صفحه دکمه START یا شروع را بزنید. 

http://t.me/daadrobot?start=lcyktawcizr

مطالبه واجد بیشترین امضا، هر هفته رسما از مسئول مربوطه پیگیری می شود.

 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی طب اورژانس

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین