پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۲۹۰
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با هدف تعامل با نمایندگان کنگره در خصوص برجام، روز چهارشنبه به کمیته امور خارجی می‌رود.
شعار سال : «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه این کشور با هدف تعامل با نمایندگان کنگره در خصوص برجام، روز چهارشنبه به کمیته امور خارجی می‌رود.

وی همچنین با اشاره به نامه ۱۴۰ قاون‌گذار از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات به وزیر خارجه درباره لزوم دستیابی به توافقی «جامع» با ایران گفت که آنچه در این نامه به آن اشاره شده است، با رویکرد ما درباره توافق هسته‌ای ایران تطابق کامل دارد.

پرایس بار دیگر با تاکید بر این‌که رویکرد ما به طور مختصر نخستین اقدام «عمل» در برابر «عمل» است، گفت که اگر ایران به تعهدات برجامی خود پایبند باشد، آمریکا هم در مسیر مشابهی قدم خواهد گذاشت و سپس از آن به عنوان سکویی برای توافقی مستحکم‌تر استفاده خواهد کرد.


شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار 20 اسفند ۹۹، کد خبر : 1049851 ، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین