پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۷۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با تاکید برنگاه ویژه دولت تدبیرو امید به مناطق محروم گفت:با تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه تمام در ۴ سال گذشته، سرانه فضا‌های ورزشی در کشور در این دولت بین ۵۰ تا ۷۵ سانتیمتر مربع افزایش یافت.
شعار سال : جمشید تقی زاده در حاشیه بهره برداری از پروژه های ورزشی دهلران افزود: در این دولت رسیدگی به مناطق محروم جزو موارد مهم است و با توجه به تاکیدات رئیس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان در راستای همان سیاست ها ۲ هزار مجموعه چمن مصنوعی در بخش های محروم ایجاد شده است.

وی به خانه های ورزش روستایی هم اشاره کرد و یادآور شد: تا پایان دولت ۶ هزار و ۵۰۰ خانه ورزش روستایی در کشور بهره برداری می شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان به ۴۰ هزار مکان ورزشی در سال ۹۲ هم اشاره کرد و گفت: امروز نزدیک به ۶۱ هزار مکان ورزشی در کشور ایجاد شده است و ۲۱ هزار مکان ورزشی در این دولت اضافه شده است.

جمشید تقی زاده به بهره برداری از ۲۲۵ پروژه ورزشی در دهه فجر امسال هم اشاره کرد و افزود: با این افتتاحیه ها حدود ۵۰۷ هزار مترمربع به فضاهای ورزشی کشور اضافه شد که ۵۷۰ میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه شد.

وی به بخش جوانان هم اشاره و گفت: تعداد سمن ها از ۳۰ سمن در این دولت به سه هزار و ۵۰۰ سمن در کشور افزایش یافته است که نشان دهنده توجه ویژه دولت به بخش جوانان دارد.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان ایجاد خانه های جوانان در مراکز استان ها و شهرستان ها را از دیگر اقدامات ذکر کرد و اظهار داشت: نگاه در سال ۱۴۰۰ حضور مقتدرانه نظام ورزشی کشور در المپیک و پارا المپیک خواهد بود که امیدواریم ورزشکاران ما مدال های رنگارنگی را در المپیک و پارا المپیک کسب کنند .

جمشید تقی زاده به سد دویرج و بازدید از آن و رسیدگی به بحث ورزش های آبی در این سد را یادآور شد و افزود: این سد می تواند در ورزش های آبی نقش ویژه ای در منطقه ایفا کند و سعی می شود رئیس فدراسیون قایقرانی از این سد بازدید کند و آنچه که معلوم است رشته های مهمی از رشته های قایقرانی را می شود در این محل ایجاد کرد.


شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، تاریخ انتشار 23 اسفند 99 ، کد خبر : 360238 ، dolat.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
0
چی بگیم ولله نمیدونیم خوشحال باشیم یا ناراحت بعد از شنیدن این خبر ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین