پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۳۳۷۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۹
ارزش صادرات فرش دستباف ایران (بجز گلیم) در ۱۱ماهه امسال حدود ۶۴ میلیون و ۲۷۷ هزار دلار بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ کاهش ۱/۱ درصدی و در مقایسه با قبل از شروع تحریم‌ها یعنی ۱۱ماهه سال ۹۶ کاهش ۸۳ درصدی را نشان می‌دهد.

شعار سال: براساس آمارهای گمرک ایران، ارزش صادرات فرش دستباف ایران (بجز گلیم) در ۱۱ماهه امسال حدود ۶۴ میلیون و ۲۷۷ هزار دلار بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ کاهش ۱/۱ درصدی و در مقایسه با قبل از شروع تحریم‌ها یعنی ۱۱ماهه سال ۹۶ کاهش ۸۳ درصدی را نشان می‌دهد.

براساس آمارهای بین‌المللی، حجم کل صادرات جهانی فرش دستباف در حدود ۸۲۸ میلیون دلار است که سهم ایران از این بازار در حال حاضر به حدود ۷/۸ درصد رسیده است.

قابل ذکر است در ۱۲ماهه سال ۹۶ ایران با صادرات ۴۲۶ میلیون دلاری خود، سهم ۵۱ درصدی از کل صادرات جهانی فرش دستباف را در دست داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۹۹، کد خبر: ۲۱۳۹۴۱۲، www.۹۰eghtesadi.com.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
0
همه جهان در حال نمو و رشد هستن ایران داره مسیر رو دنده عقب میاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین