زمزمههای قرارداد همکاری امیرحسین مقصودلو یا همان امیر تتلو با شرکت موسیقی یونیورسال با تائید قرارداد مذکور توسط این کمپانی به حقیقت پیوست، اما چگونه تتلو که در سالهای اخیر بیش از موسیقی با جنجال، ساختارشکنی و هرزه خوانی خود را مطرح کرده، توانست با یک کمپانی موسیقی در ابعاد یونیورسال قرارداد همکاری منعقد کند؟
شعار سال: روزنامه اینترنتی فراز: زمزمههای قرارداد همکاری امیرحسین مقصودلو یا همان امیر تتلو با شرکت موسیقی یونیورسال با تائید قرارداد مذکور توسط این کمپانی به حقیقت پیوست، اما چگونه تتلو که در سالهای اخیر بیش از موسیقی با جنجال، ساختارشکنی و هرزه خوانی خود را مطرح کرده، توانست با یک کمپانی موسیقی در ابعاد یونیورسال قرارداد همکاری منعقد کند؟
نام امیر حسین مقصودلو – امیر تتلو- چنان با جنجال و ساختار شکنی و حتی الفاظ رکیک و ناسزاگویی در هم آمیخته که به سختی میتوان او را بدون حاشیه و جنجال تصور کرد، اما این بار جنجال او از جنس موسیقی و یک قرارداد غافلگیرکننده با یک کمپانی مشهور بین المللی است. کمپانی بزرگی به نام یونیورسال که گفته میشود پیش از تتلو با هیچ خواننده ایرانی همکاری نداشته است.
از ترانه روی ناو جنگی ارتش تا هرزه خوانی، لودگی روی سن و ناسزاگویی در اینستاگرام
این خواننده که در ایران با خواندن ترانههای رپ مشهور شد سوابق عجیبی همچون اجرای ترانه روی ناو جنگی ارتش ایران و قرار گرفتن در یک قاب عکس با یکی از نامزدهای اصلی انتخابات ریاست جمهوری ۴ سال قبل را در کارنامه دارد، اما تقریبا از همان زمان از ایران به ترکیه مهاجرت کرده و سبک خود را نیز به هرزه خوانی و استفاده از الفاظ و محتوای رکیک در ترانهها تبدیل کرده است.
رفتارهای و سخنان غیراخلاقی او تا جایی پیش رفت که در حین کنسرت به صراحت و با لودگی از مصرف مواد مخدر پشت صحنه سخن گفت و ناسزاگویی به شخصیتهای مختلف در ترانهها و محتواهای تصویریش در اینستاگرام را با دلیل و بی دلیل به اوج رساند و حتی کار به جایی رسید که پیامها و فراخوانهای غیراخلاقی او موجب شد اینستاگرام حساب او در این شبکه اجتماعی را مسدود کند.
یونیورسال تتلو را چگونه معرفی کرده است؟
با این اوصاف خبر عقد قرارداد امیر تتلو با کمپانی یونیورسال تا حدی غیرمنتظره بود و این پرسش را مطرح کرده که او چگونه موفق به همکاری با این کمپانی بین المللی شده است.
پیامی که کمپانی یونیورسال در آلمان در تائید قرارداد همکاری با تتلو منتشر کرده تا حدودی میتواند پاسخگوی این پرسش باشد. این کمپانی در پیام خود به نکاتی اشاره کرده که نشان میدهد همکاری با خواننده جنجالی میتواند برای این کمپانی سودآور باشد. یونیورسال در این پیام ذکر کرده است که امیر تتلو بیشترین شنونده موسیقی رپ فارسی را در «اسپاتیفای» و بیشترین مشترک را در شبکه یوتیوب دارد.
ضمنا کمپانی یونیورسال بدون اشاره به جنجال سازیها و سخنان و رفتارهای غیراخلاقی تتلو، وی را نخستین خواننده ایرانی زیرزمینی موسیقی «آراندبی» و «هیپ هاپ» دانسته و او را چهرهای معرفی کرده است که در شبکههای اجتماعی مخاطبان میلیونی دارد و در فهرست جهانی گینس از این نظر یکی از رکوردداران است.
به این ترتیب میتوان دریافت که کمپانی یونیورسال به این باور رسیده که همکاری با تتلو برای این کمپانی سودآور خواهد بود.
شایان ذکر است شرکت یونیورسال در آلمان که قرارداد همکاری با تتلو را مورد تائید قرار داده از زیرمجموعههای گروه موسیقی یونیورسال یا «یوامجی» به شمار میآید. گروه موسیقی یونیورسال یکی از بزرگترین کمپانیهای بین المللی موسیقی است و همکاری با خوانندگان مشهوری همچون جاستین بیبر، ریحانا، لیدی گاگا، سلنا گومز، بیلی آیلیش، کیتی پری و … را در کارنامه دارد.
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۰۹۱۸۱،entekhab.ir