پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۶۱۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
طرفداران این خواننده نفری از ۱۰۰ تا ۲۵۰ دلار یعنی حدود سه تا هفت میلیون تومان هزینه بلیت کنسرت کردند. با در نظر گرفتن تعداد بیشتر صندلی‌های ارزان، میانگین هر نفر را می‌توان چهار میلیون تومان در نظر گرفت. همچنین با اضافه شدن درآمد فروش یادگاری‌های شخصی تتلو و بلیت‌های وی‌ای پیِ برنامه افتر پارتی و با توجه به فروش کامل بلیت‌ها و ظرفیت ۶۳۰۰ نفری سالن، می‌توان گفت گردش مالی این کنسرت از یک میلیون دلار هم بیشتر یعنی معادل ۲۷ تا ۳۰ میلیارد تومان بود. در این میان فقط ۱۱ تور مخصوص به این کنسرت، از ایران به ترکیه برگزار شد که اگر میانگین قیمت این تور‌ها شامل هزینه پرواز، اقامت، خوراک و ... را برای هر نفر بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان در نظر بگیریم، یعنی تتلیتی‌ها برای حضور در کنسرت او جدا از ۲۷ میلیارد تومانی که برای خرید بلیت‌ها هزینه کردند، مجموعا معادل ۶۰ تا ۸۰ میلیارد تومان هم به عنوان هزینه سفر به جیب شرکت‌های هواپیمایی ایران و دولت ترکیه ریختند!
شعار سال: این روز‌ها کنسرت هفت هزار نفری امیر تتلو دوباره نام او را بر سر زبان‌ها انداخته است. اما همه از خود می‌پرسند چه شد که برخلاف زیرپا گذاشتن موازین اخلاقی، تبلیغ و استفاده از مواد مخدر و به کار بردن الفاظ رکیک، باز هم کنسرت امیر تتلو پربیننده و پرحضور شد؟ باید تاکید کرد تتلو همان کسی است که طرفدارانش به فرمان او ۱۵ میلیون کامنت زیر پستش می‌گذارند. هواداران تتلو همان کسانی هستند که به صفحه رهبری می‌روند و درخواست آزادی او را کامنت می‌کنند. بعضی‌ها هشدار می‌دهند و تحلیل می‌کنند که تتلو آسیبی اجتماعی میان مردم است که باید جلوی آن را گرفت! دریغ آنکه مردم تتلو را بزرگ نکردند، به او تریبون ندادند و او را از یک خواننده زیر زمینی ساده به نماد عصیان تبدیل نکردند! تتلوی امروز محصول رفتار‌های عجیب و غریب سیستم مدیریت فرهنگی و جریان‌های خاص سیاسی با خواننده‌ای است که فقط عشق خواندن و مشتی هوادار داشت. حتی اگر به گمان اشتباهِ منتقدان تتلو خواننده مفتی هم هست، این حکمرانان بودند که او را گران، تحویل جامعه دادند!
 
تعداد بازدید : 22

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فراز، تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰، کدخبر: ۴۸۰۶۸، www.farazdaily.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین