پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
بعید می‌دانیم اطلاعات جامعی نسبت به بورس و شیوه پذیرش شرکت‌های بورسی در مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان وجود داشته باشد. اگر این برداشت درست باشد، احتمالا پای وعده وشعار در واگذاری پرسپولیس و استقلال مطرح است.
شعار سال: معاون امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بورس عرضه خواهد شد.
 
جمشید تقی‌زاده، معاون امور استان‌ها و مجلس وزارت ورزش و جوانان درباره سالی که گذشت اظهار کرد: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید و نشاط است که خوشبختانه مدیران و مسئولان در نظام ورزش کشور به جای پرداختن به حاشیه‌ها به دنبال رسیدگی به امور مردم بودند که نتایج خوب آن را هم شاهد هستیم.
 
با توجه به راهبری خوبی که دکتر مسعود سلطانی فر داشتند خوشبختانه در سطوح مختلف معاونین محترم وزارت کار‌های بسیار اساسی در بخش‌های گوناگون انجام دادند. این حوزه هم با توجه به رسالتی که بر عهده دارد توانسته است در یک سال گذشته نقش خوبی را ایفا کند.
 
تعامل سازنده با بخش‌های مختلف

او افزود: ما همیشه تعامل سازنده با بخش‌های مختلف را سرلوحه کار خودمان قرار دادیم. ارتباط نزدیک با همه ارگان‌ها و نهاد‌های حاکمیتی از جمله استانداری‌ها، دفتر نمایندگی، ولی فقیه، نمایندگان مجلس، سمن‌های ورزشی، باشگاه‌داران و ... را در برنامه داشتیم. با توجه به ظرفیت محدودی که در اختیار داشتیم تلاش کردیم برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم. آنچه که به رسالت استانی ما می‌رسد این است که ما تلاش کردیم استان‌ها را به مجموعه‌ای هوشمند، چابک و اثر بخش تبدیل کنیم. استفاده از شیوه‌های نوین را در استان‌ها کارسازی کردیم. فناوری اطلاعات آی‌تی را داشتیم، حذف کاغذ از سیستم را اجرا کردیم. همچنین استفاده از هوش مصنوعی را در همه استان‌ها به کار گرفتیم. از همه نیرو‌های انسانی توانمند استفاده کردیم، نیروی انسانی بلاتکلیف را با یک برنامه ریزی درست به کار گذاشتیم.

تقی‌زاده گفت: تفکر تیمی را با توجه به نگاه همدلی و اشتیاق به کار گروهی را در بخش‌های مختلف به کار گرفتیم. همچنین برنامه محوری یکی از مواردی بود که با توجه به برنامه‌ای که وزیر ورزش ارائه کرده بودند که بر مبنای آن سعی کردیم وضع موجود را اداره کنیم. تبیین جایگاه ویژه و منحصر به فرد وزارت ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی، نقش ورزش در اجتماع، اقتصاد، فرهنگ، روابط بین‌الملل، نقش پررنگ جوانان در جامعه و... از جمله موضوعاتی بود که بار‌ها در کمیسیون فرهنگی مجلس به آن پرداخته شد. رصد لحظه به لحظه انجام کار‌ها در بخش‌های مختلف وزارت و تحلیل وضع موجود، برآورد آسیب‌های کرونایی که ۸ هزار میلیارد تخمین زدیم، قطعا تلاش کردیم کار‌های پیشگیرانه را در این رابطه انجام دهیم و سعی کردیم این نقش را به نحو شایسته ایفا کنیم.

تقی‌زاده اضافه کرد: بعد از ۵ سال لایحه اهداف، وظایف و اختیارت وزارت ورزش و جوانان را پیگیری کردیم که در نهایت خوشبختانه به تصویب نهایی و به تایید شواری نگهبان هم رسید. با تصویب این لایحه خوشبختانه یک تحول بنیادین در ساختار وزارتخانه انجام خواهد شد. همچنین لایحه نظام جامعه باشگاهداران را داشتیم بخشی که سال‌ها مقفول مانده بود. خوشبختانه این لایحه با درایت وزیر ورزش تدوین شد و به دولت ارسال شده است. یکی دیگر از اقدامات مهم ما که به آن افتخار می‌کنیم توجه ویژه به روحیه ما می‌توانیم بود که خوشبختانه از سال ۹۲ بر پایه این روحیه کاری تعداد سمن‌ها را از ۳۰ سمن به ۳۵۰۰ سمن رساندیم. در حال حاضر وزارت ورزش با توجه به اقداماتی که انجام داده جزو سه دستگاه برتر کشور تلقی می‌شود که این موضوع جای خوشحالی دارد.
 
روند خصوصی‌سازی دو باشگاه فرهنگی ورزش استقلال و پرسپولیس

معاون امور مجلس و استان‌های ورزش و جوانان با اشاره به روند خصوصی‌سازی دو باشگاه فرهنگی ورزش استقلال و پرسپولیس گفت: سال گذشته ۸۷ جلسه را در این رابطه با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزارت و همچنین معاونت خصوصی‌سازی برگزار کردیم. از ابتدا شفاف‌سازی در مسائل مالی را در دستور کار قرار دادیم، در خصوص مسائل حقوقی کار‌های مهمی صورت گرفت. در بخش برند کار‌های ویژه‌ای انجام شد. دو باشگاه اختصاصی را در اختیار این این دو باشگاه قرار دادیم. برای هر دو باشگاه سند تک برگ در نظر گرفته شده است که در نوع خود بی‌نظیر بود. بر این اساس مجموعه درفشی فر در اختیار باشگاه پرسپولیس و مجموعه مرغوب‌کار و کمپ حجازی را در اختیار استقلال قرار دهیم. تلاش‌های صورت گرفته همه موثر بودند که امیدوارم بتوانیم سهام این دو باشگاه را اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت در بورس عرضه کنیم. در این رابطه باید تشکر کنم از نمایندگان مجلس قبلی و فعلی که کمک و همکاری خوبی را با وزارت ورزش و جوانان داشتند.

تقی‌زاده در پایان با تبریک سال نو گفت: فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ را به همه مردم فهیم ایران و به ویژه جامعه بزرگ ورزش تبریک می‌گویم. ورزش ایران سال مهمی را در پیش دارد و امیدوارم نمایندگان ما در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک نتایج خوبی را برای کشور رقم بزنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۵۵۲۱۵، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین