پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
امام جمعه مشهد گفت: اقدامات شهرداری در حاشیه شهر به ویژه در تسهیل دسترسی‌ها، توسعه حمل‌ونقل و راهها و تعریض و بازگشایی معابر باعث می‌شود سوژه از افراد و کاسبان سیاسی که از محرومیت مردم در مناطق کم برخوردار سوءاستفاده می‌کنند، گرفته شود.

شعار سال: سید احمد علم الهدی روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه ویدئوکنفرانسی بلوار الزهرا (س) در حاشیه شهر مشهد افزود: طبق منویات رهبری، چیزی به عنوان حاشیه شهر نباید داشته باشیم و بر همین اساس ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد تشکیل و اقدامات زیادی در این مسیر انجام شد که امیدواریم امسال با ادامه این فعالیت‌ها چیزی تحت عنوان حاشیه شهر نداشته باشیم.

علم‌الهدی اضافه کرد: شهرداری مشهد، کمیته امداد، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه و سایر نهادهای مرتبط برای هماهنگی ساماندهی مناطق کم برخوردار و پیرامونی شهر مشهد، ستاد تشکیل دادند و حرکتی جهشی در این خصوص انجام گرفت به طوری که چهره حاشیه شهر مشهد بهبود یافته و با گذشته قابل مقایسه نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهرداری مشهد فعالیت‌های خوبی در حاشیه این شهر انجام داده است سپاه و کمیته امداد نیز در این مناطق محرومیت‌زدایی کرده‌اند و اقدامات شهرداری در حاشیه شهر به ویژه در تسهیل دسترسی‌ها، توسعه حمل و نقل و راهها و تعریض و بازگشایی معابر باعث می‌شود سوژه از افراد و کاسبان سیاسی که از محرومیت مردم در مناطق کم برخوردار سوء استفاده می کنند گرفته شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدبان ایران، تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۴۸۳۸، www.didbaniran.ir.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
چرا خود شما اقدامي شايسته براي رفع اين موانع نميكني و تنها علت بلا رو حجاب رو ميدوني؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین