پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۲۹۴
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۳
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در رابطه با طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولتی گفت: در این طرح آمده است افرادی که بالای سه سال در سیستمی باشند باید قراردادی و یا رسمی شوند.
شعار سال: «علی بابایی کارنامی»، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولتی گفت: این طرح پس از اعلام وصول برای بررسی به کمیسیون اجتماعی ارجاع داده شد و در روند بررسی با یک محتوای مشخص، دستخوش تغییر و تحولاتی شد. تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به ایجاد امنیت شغلی منتهی می‌شود، خروج از تشتت و تعدد قرارداد‌ها و نظام‎مند کردن نظام اداری و استخدامی در کشور و ضابطه‌مند کردن جذب نیرو، سیاست اصلی و هدف محوری بوده که در این طرح دنبال می‌شود، ضمن اینکه درپی تصویب آن، یک امنیت شغلی برای نیرو‌های انسانی ایجاد شده و تبعیض و بی‌عدالتی و بهم ریختگی و پراکندگی موجود در این حوزه از بین می‌‎رود. این طرح در کمیته اداری استخدامی کمیسیون اجتماعی است و فعلا شامل کارکنان دولت میشود.

او ادامه داد: وجود انواع قرارداد‌ها باعث می‌شود که منافذی برای فساد، تبعیض و بی‌عدالتی در کشور ایجاد شود، بنابراین این طرح به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد و کلیات آن به تصویب رسید و قرار شده ماهیت قرارداد‌ها شفاف شود. اولین جلسه این کارگروه با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و تعدادی از نمایندگان دیگر کمیسیون‌ها که در این زمینه صاحب‌نظر هستند، تشکیل شد و فضای مطلوبی بر این جلسه حاکم بوده و اصلاحات خوبی نیز صورت گرفت. همه اهتمام و دغدغه ما بر این است که طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به یک نتیجه مشخص و مطلوبی برسد.

کارنامی افزود: در این طرح آمده است افرادی که بالای سه سال در سیستمی باشند باید یا قراردادی و یا رسمی شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از برنا، تاریخ انتشار:۱۶ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۱۱۵۹۹۹۷؟، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین