پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
یک منبع اسرائیلی مدعی شد که اسرائیل قصد ندارد به حمله اخیر به کشتی تجاری موسوم به "هایپرین" در نزدیکی سواحل امارات پاسخ دهد. این مقام اسرائیلی مدعی شد که تل‌آویو قصد حمله به کشتی ایرانی را به خاطر ممانعت از نشدید تنش در منطقه ندارد.
شعار سال:  روزنامه نیویورک تایمز آمریکا به نقل از یک مقام اسرائیلی مدعی شد که این رژیم قصد دارد "به منظور جلوگیری از تشدید اوضاع در منطقه" از هرگونه پاسخ به حمله اخیر به کشتی تجاری هایپرین در نزدیکی امارت الفجیره در سواحل امارات پاسخ دهد.

این اظهارات پس از آن ایراد شد که سه شنبه یک کشتی باری اسرائیل در سواحل فجیره در امارات مورد حمله موشکی قرار گرفت.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این کشتی متعلق به یک تاجر اسرائیلی به نام "رامی اونگر" است که در زمینه واردات اتومبیل، حمل و نقل دریایی و املاک و مستغلات فعالیت می‌کند.

به گفته منابع امنیتی اسرائیلی حمله به این کشتی که "هایپریون ری" نامیده می‌شود، توسط موشکی از کشتی یا هواپیمای بدون سرنشین و از فاصله ده‌ها کیلومتری انجام شد و باعث خسارت جزئی به کشتی شد.

روزنامه "هاآرتص" نیز نوشت که مقامات امنیتی اسرائیل، ایران را مسئول این حمله دانسته‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار ۲۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۱۲۶۴۶، www.entekhab.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین