پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۳۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
طرح استیضاح وزیر بهداشت که از سوی جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام تدوین و در حال امضا گرفتن از نمایندگان است دارای محور‌های در مورد شیوع موج چهارم کرونا و افزایش فوتی‌ها، عدم شفافیت وضعیت هزینه کرد اعتبارات کرونا و رسیدگی به مناطق محروم کشور، است.
شعار سال: روز گذشته تعدادی از نمایندگان مجلس طرح استیضاح سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان را تدوین و در کارتابل هیئت رئیسه قرار دادند.

این طرح که از سوی جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام تدوین و در حال امضا گرفتن از نمایندگان است دارای محور‌های در مورد شیوع موج چهارم کرونا و افزایش فوتی‌ها، عدم شفافیت وضعیت هزینه کرد اعتبارات کرونا و رسیدگی به مناطق محروم کشور، است.

لازم به ذکر است، طرح تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز اخیرا در سه محور و با امضای بیش از ۵۰ نماینده مجلس تهیه و تقدیم هیات رئیسه مجلس شده است.

عدم شفافیت وضعیت هزینه کرد اعتبارات کرونا و رسیدگی به مناطق محروم کشور از جمله محور‌های تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۷۷۹۳۵، etemaadonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
رسیدگی خوبی به مناطق محروم نشد امار تلفات کرونا بالاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین