پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۷۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
پس از استعفای حقیقی‌پور مدیرعامل آبفا خوزستان، عباسیان سرپرست این شرکت شد.
شعار سال: در حکمی از سوی حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، فرزان عباسیان به سمت سرپرست آبفا خوزستان منصوب شد.

تغییرحقیقی پور مدیرعامل پیشین آبفا خوزستان بعد از چند بار انتقاد علنی سلیمانی دشتکی استاندار جدید خوزستان از وی رخ داد که این انتقادات به عنوان علت استعفای وی قلمداد می‌شد.

عباسیان که به صورت موقت و تا انتخاب مدیرعامل جدید به عنوان سرپرست انتخاب شده، پیش از این معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب بوده است.

مشکل شبکه فاضلاب بزرگترین معضل عمرانی استان خوزستان است.

۱۳ شهر استان خوزستان شبکه فاضلاب ناقص دارند و بیش از ۷۰ شهر فاقد سیستم فاضلاب هستند؛ همچنین از حدود ۴ هزار روستای استان، حدود ۷۰۰ روستا اساسا لوله کشی آب و آب بهداشتی ندارند و جیره بندی است یا با تانکر آبرسانی می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار ۳۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۱۳۱۰۰۰۹۶۱، www.farsnews.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
مدیریت دشتکی بر پایه ارعاب و تهدید و باج خواهی است، عملکردش در چهارمحال و بختیاری و ایلام را بررسی کنید که چگونه این دو استان را به نابودی کامل کشید و در رفت!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
از این استعفاها تو کشور ما زیاد به خودمون دیدیم امید داریم که اوضاع هرچی میاد بهتر بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین