پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
فرماندار دنا از کمک صندوق کارآفرینی امید به راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد شهرستان دنا خبر داد.

شعارسال: عباس بهشتی در حاشیه افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی صندوق کارآفرینی در شهرستان دنا اظهار کرد: اولویت نظام و دولت اجرای کامل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است.

وی ادامه داد: دولت برای حمایت از بخش خصوصی با اجرای برنامه‌های مدون یعنی حمایت از تولید و اشتغال تلاش می‌کند که زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

فرماندار دنا افزود: حمایت از تولید داخل و قرار دادن کشاورزی به عنوان محور توسعه کشور یکی از ابزارهای اقتصاد مقاومتی است.

این مسؤول عنوان کرد: البته دولت تدبیر و امید توجه و نگاه ویژه به کشاورزان به خصوص روستاها به عنوان مولد کشور داشته و مسلما امسال نیز بیشتر از گذشته خواهد بود.

بهشتی بیان کرد: در راستای سیاست‌های دولت، صندوق کارآفرینی امید استان توانسته با تشکیل کارگروه اشتغال و تولید در جهت حمایت از سرمایه‌گذاران، کارگاه‌های راکد را در سطح شهرستان فعال و تقویت کند.

وی توضیح داد: طرح گلخانه کشت صیفی‌جات یکی از طرح‌های تولیدی بوده که قریب چندین سال غیر فعال بوده و با بازدید استاندار دستور فعال‌سازی و پرداخت تسهیلات داده شده و هم اکنون با حمایت صندوق کارآفرینی امید فعال و به بهره‌برداری رسید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی سفیردنا، تاریخ انتشار: 3آبان1395، کدخبر: 172131: www.safiredena.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین