پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۲۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
سخنگوی شورای ائتلاف در رابطه با روند انتخاب لیست این شورا در شهر تهران، گفت: ما اکنون در حال بررسی داوطلبان هستیم و در مرحله پایانی تعدادی از داوطلبان را که چند برابر ظرفیت فهرست خواهند بود را باید به مجمع تهران معرفی کنیم که یک جمع حدودا ۳۰-۴۰ هزار نفره است که باید رای بدهند و لیست را انتخاب کنند.

شعار سال:مهدی چمران درخصوص سازوکار معرفی فهرست در انتخابات شوراهای شهر توسط این مجموعه، گفت: تصمیم‌گیری در شورای ائتلاف برخلاف سایرین از پایین به بالا است به همین منظور با توجه به روش کاری ما و براساس برنامه‌ریزی انجام شده، انتخاب و معرفی لیست ما در خرداد ماه خواهد بود و به این زودی آماده نمی‌شود.
 
وی افزود: ما اختیار انتخاب فهرست شوراهای شهر در استان‌ها را به شورای ائتلاف همان استان واگذار کردیم و از تهران در کار آن‌ها دخالت نخواهیم داشت اما روش انتخاب در همه شهرها مانند شورای ائتلاف در مرکز به سیوه نظرخواهی از مردم است و با رای مردم فهرست تعیین و معرفی می‌شود.
 
این فعال سیاسی اصولگرا در رابطه با جزئیات روند انتخاب لیست شورای ائتلاف در شهر تهران، بیان داشت: ما اکنون در حال بررسی داوطلبان هستیم و در مرحله پایانی تعدادی از داوطلبان را که چند برابر ظرفیت فهرست خواهند بود را باید به مجمع تهران معرفی کنیم که یک جمع حدودا ۳۰-۴۰ هزار نفره است که باید رای بدهند و لیست را انتخاب کنند.
 
وی افزود: البته به صورت دقیق تاکنون تعداد ثبت‌نام‌‌ها به حدود ۳۵ هزار نفر رسیده است و پیش‌بینی می‌کنیم که شاید تا پایان مهلت ثبت‌نام شاید به ۴۰ هزار نفر هم برسیم.
 
چمران در پاسخ پیرامون احتمال حضور آقازاده‌های اصولگرا در لیست انتخاباتی شورای ائتلاف، گفت: ما هیچ دخل و تصرفی در لیست نداریم، اسامی کاندیداها را به مردم می‌دهیم و آن ها رای می‌دهند؛ این افرادی که شما اشاره کردید، اگر رای آوردند وارد لیست می‌شوند و اگر موفق نشدند که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد، برای خودمان هم همینطور رای می‌گیریم و اگر مردم در مجمع تهران رای ندهند شورای ائتلاف هیچ دخل و تصرفی نخواهد کرد.
 
 
 
 
 
منبع: ایلنا
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام
 
    انتخابات
    ایران
    شورای شهر
    شهر تهران
    مهدی چمران
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران  ، تاریخ انتشار:4 اردیبهشت 1400، کدخبر: 106239، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
هردو جبهه بايد از نو دوباره ساخته بشه و يا اينكه به طور كامل تخريب بشه اگر ميخوايم به جايي برسيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
فقط ميتونم بگم كه اين به هيچ عنوان حق مردمي نيست كه صادقانه بهتون راي ميدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین