پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۴۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی تهران گفت: بیش از ۸۰۰ نفر از کسانی که به رد صلاحیت خود توسط هیات‌های اجرایی اعتراض داشتند تاکنون با مراجعه به هیات عالی شکایت خود را ثبت کرده‌اند.

  شعار سال:احمد نادری گفت: فردا آخرین روزی است که افراد می‌توانند با حضور در هیات عالی نظارت بر انتخابات اعتراض خود را نسبت به رد صلاحیت خود ثبت کنند و پس از آن بررسی‌ها توسط  هیات سه نفره آغاز می‌شود.
 
نادری اظهار داشت: از صبح ۱۳ اردیبهشت ۱۰ روز زمان برای بررسی نظر هیات‌های اجرایی و دلایل داوطلبان صرف خواهد شد و پس از آن نظر نهایی به فرمانداری اعلام خواهد شد و فرمانداری نتیجه را به داوطلبان منتقل خواهد کرد.
 
نماینده تهران خاطر نشان کرد: روزانه حدود ۳۰۰ نفر مراجعه و اعتراض خود را ثبت می‌کنند البته ما به حدود ۸۰ درصد مواردی که توسط هیات های اجرایی رد صلاحیت شده بودند در همان زمان روند بررسی را رسیدگی کردیم اما بر اساس قانون، بار دیگر این اعتراضات را واکاوی خواهیم کرد.  

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1400، کدخبر:1070716 ، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
بدبختي اينه كه اين رد صلاحيت شدن ها براشون در اينده كاري شون سنگين تموم ميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین