پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۵۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
گم شدن ۳ میلیون تن فولاد در ماه‌های آخر ریاست جمهوری حسن روحانی، شنونده را یاد دکل گمشده چند سال پیش در ماه‌های آخر ریاست جمهوری احمدی نژاد می‌اندازد.
شعار سال: رضا شهرستانی، عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اخیرا در مصاحبه‌ای عنوان کرده است که در سال ۹۹ بیش از ۳۰ میلیون تن فولاد در کشور تولید شد که از این مقدار ۱۵ میلیون تن در داخل کشور مصرف و ۱۲ میلیون تن دیگر نیز صادر شد بنابراین سه میلیون تن فولاد در زنجیره مصرف و صادرات گم شده است. این رقم ۱۰ درصد تولید فولاد کل کشور است که به نظر می‌رسد قاچاق شده چرا که وقتی اختلاف بین قیمت داخل و خارج زیاد است.

متهم اصلی قطعا قیمت گذاری دستوری در صنعت فولاد است و اصرار مدیران وزارت صمت باید توضیح دهند بر اساس کدام متر و معیار، اصرار آن‌ها به ایجاد حواشی سال گذشته در خصوص قیمت گذاری دستوری فولاد موفق بوده است؟
 
تعداد بازدید : 17

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش نیوز، تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۶۸۳۲۳، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
0
0
ماشالله یه جیب گنده از ایران سوراخه که این همه منفعت های بیت المالی داره گم میشه
کارشناس مجرب
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
این صحبتها ، شانتاژ از سوی بخش خصوصی برای تاراج گسترده تر کشور است .
صنایع و معادن دولتی را مجانی صاحب شده اند .
هنوز هم سیر نشده اند !!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین