پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۷۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه دولت که در این هشت سال کاری برای معیشت مردم نکرده لااقل در ماه‌های پایانی عمر خود جلوی شیب تند گرانی‌ها را بگیرد، گفت: آقای جهانگیری به جای اینکه مشکلات را به گردن این و آن بیندازد بنشیند و برنامه‌ریزی کند و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی به وجود بیاورد و نگذارد بیش از این به مردم فشار بیاید و اینقدر فرافکنی کند.
شعار سال: احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: دولت که در این هشت سال برای بهبود وضعیت معیشت مردم کاری نکرده و ما حتی شاهد گرانی‌های افسارگسیخته بوده‌ایم بعید به نظر می‌رسد در ماه‌های پایانی عمر خود بخواهد کار مثبتی در این زمینه انجام بدهد.

وی افزود: دولت که در این چند سال اقدام خاصی برای حل مشکلات معیشتی مردم نکرده لااقل اگر اقدام مثبتی هم نمی‌تواند انجام دهد کاری کند که در ماه‌های پایانی عمر خود فشار کمتری به مردم وارد شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: آقای جهانگیری به جای اینکه مشکلات را به گردن این و آن بیندازد بنشیند و برنامه‌ریزی کند و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی به وجود بیاورد و نگذارد بیش از این به مردم فشار بیاید و اینقدر فرافکنی کند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: آقای جهانگیری که چهار سال قبل می‌گفت (مردم یادتان هست) بداند که الان هم مردم یادشان هست که این آقایان چه بلایی بر سر مردم آورده‌اند.

وی افزود: ما در طول هشت سال گذشته شاهد گرانی‌های افسارگسیخته بودیم و از سوی دیگر شاهد تعطیلی کارخانجات و مردم از یکسو با افزایش قیمت‌ها و از سوی دیگر با کاهش درآمد‌ها مواجه بودند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: امروز در شرایطی قرار داریم که نه تنها ارزش به پاسپورت ایرانی بازنگشته بلکه ارزش از پول ایرانی هم رخت بربسته است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از مشرق نیوز، تاریخ انتشار: ۱۳اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: mashreghnews.ir، ۱۲۱۲۱۳۷
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
وظیفه شما چیست آقای جهانگیری ؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین