پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۴۰۰
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
مدعی مشکلات مسکن مهر پردیس و اقدامات انجام شده برای رفع آن است. تا اینجای کار شاید درست بوده و حقگویی صورت گرفته باشد. سوال اینجاست که آیا کل کشور چنین مشکلاتی داشته است؟ اگر آری چرا مجریان قبلی را دادگاهی نکردید؟ اگر نه، چرا کمر همت به حل مشکلات مسکن مهر نبستید؟ آیا با ارایه یک عملکرد خوب، قصد توجیه کم کاری‌های گذشته وجود دارد؟

شعار سال: وقتی شهروندانی به دولت اعتماد می‌کنند، دولت موظف است که حقوق آنان را رعایت کند. این موضوع در مکان‌یابی درست، تامین خدمات زیربنایی هم‌چون آب و برق و گاز و سیستم فاضلاب و خدمات روبنایی هم‌چون مدرسه، بهداشت، کتابخانه، پارک و فضای سبز، بازار و مسجد ... و نحوه دسترسی به حمل‌ونقل امن و ده‌ها مساله دیگر باید مورد توجه قرار گیرد. ولی، زمانی که تنها سرعت به هر قیمت مورد توجه قرار می‌گیرد، سبب می‌شود که ساخت 55000 واحد مسکونی به یک شرکت ترکیایی با ترک تشریفات مناقصه آن هم در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی واگذار گردد. این پروژه به تنهایی معادل 50% فعالیت‌های طول حیات این شرکت است. طرفه آن‌که این شرکت، علیه شرکت پرند در دیوان داوری ادعایی معادل 150میلیون دلار طرح کرد. که اگر هوشیاری ما و انتخاب وکیلان زبردست نبود امروز به ازای هرواحد مسکونی مسکن مهر در شهر جدید پرند، معادل 180تا200میلیون تومان می‌بایست به این پیمانکار غرامت پرداخت می‌شد.

تعداد بازدید : 5

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی عباس آخوندی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین