پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان با بیان اینکه وجود مشکلات مالی نباید مانع از انجام کارها شود؛ گفت: مدیر و مسئول خوب کسی است که با وجود مشکلات و تنگناها؛ با مدیریت و برنامه ریزی صحیح و هوشمندانه؛ نارسایی های فراروی حوزه مدیریتی اش را برطرف نماید.
شعارسال: غلامعلی دانشور در نشست شورای ورزش رودان با تاکید بر تلاش، همکاری، همدلی و همراهی همگان در راستای ایجاد و گسترش زیر ساخت های حوزه ورزش دراین شهرستان؛ اظهار داشت: برخی از مشکلات حوزه ورزش ناشی از مشکلات مالی است؛ اما نبود پول نباید موجب شود متولیان امر از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

وی از شهرستان رودان به عنوان یکی از قطب های ورزش هرمزگان یاد کرد و تلاش و مجاهدت همگانی در راستای برطرف کردن مشکلات فراروی ورزش منطقه را وظیفه و تکلیف همگان دانست.

دانشور در ادامه نبود آگاهی و وجود برخی کم کاری ها از سوی برخی از مسئولان هیات های ورزشی را علت برخی از مشکلات فراروی هیات های ورزشی عنوان کرد.

وی بدهی 45 میلیارد ریالی ورزش و جوانان رودان به اوقاف و امورخیریه را از دیگر مشکلات فراروی اداره ورزش و جوانان در این شهرستان برشمرد.

دانشور خاطر نشان کرد: مجموعه ورزشی شهید چمران رودان پیش از انقلاب و در دهه 40 در یک قطعه زمینی احداث شده که بعدا مشخص شده این قطعه زمین موقوفه بوده و همین امر امروزه به یک مشکل بزرگ برای ورزش و جوانان تبدیل شده است.

وی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان باید در ازای استفاده از این زمین طی سال های اخیر؛ مبلغ 45 میلیارد ریال؛ بابت اجازه زمین به اوقاف و امور خیریه بپردازد که با توجه به مشکلات و محدودیت های مالی؛ پرداخت این رقم از عهده این اداره کل خارج است.

در این نشست که با هدف بررسی مشکلات و نارسایی های فراروی ورزش رودان و ارائه راهکارهای علمی، تخصصی و عملی جهت برون رفت از معضلات کنونی برگزار شد؛ مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از توسعه دامنه حمایت های این اداره کل از ورزش و ورزشکاران استان بویژه ورزش شهرستان رودان خبر داد.

تخصیص اعتبار برای ساخت و تعمیر پیست دو ومیدانی، بازسازی زمین چمن رودان و تلاش در جهت توسعه و ارتقای سرانه فضاهای ورزشی در این شهرستان از جمله وعده های مدیرکل ورزش و جوانان به مردم منطقه بود.

دانشور با بیان اینکه برای ساخت و تکمیل پیست دو ومیدانی مجموعه ورزشی شهید چمران رودان؛ 10 میلیارد ریال اعتبار لازم است؛ خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت اجرای این پروژه و نیاز منطقه؛ از محل اعتبارات سال 95؛ چهار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه عمرانی اختصاص داده شده است.

پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال به هیئت تنیس روی میز شهرستان رودان جهت اعزام ورزشکاران به رقابت های کشوری در استان اصفهان از دیگر وعده های امروز مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان به ورزشکاران رودانی بود.

در این نشست که با حضور روسای هیئت های ورزشی رودان برگزار شد؛ هیئت هایی که روسای آنها در این نشست حاضر شده بودند؛ از مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان پاداش گرفتند.

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار داشت: به پاس قدردانی از توجه و عنایت روسای هیئت های ورزشی درخصوص حضور در این نشست؛ مبلغ ده میلیون ریال تا آبان ماه امسال به حساب 8 هیات کشتی، ووشو، وزنه برداری، ژیمناستیک، تنیس روی میز، بدمینتون، کاراته و ورزش روستایی، بومی و محلی؛ واریز خواهد شد.

وی در ادامه از تصویب 280 میلیارد اعتبار ویژه پروژه های عمرانی ورزشی استان هرمزگان از محل اعتبارات ملی، استانی و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور (ماده 180) در سال 95 خبر داد.

دانشور اظهار امیدواری کرد: با تخصیص و جذب بموقع این اعتبارات؛ روند ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی در استان؛ رشد و شتاب بیشتری را تجربه کند.

وی رقم تصویبی اعتبارات ویژه پروژه های عمرانی ورزشی از محل اعتبارات ملی، استانی و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور (ماده 180) در سال 94 را 250 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تنها 32 میلیارد ریال از این اعتبارات تخصیص یافت.

دانشور اضافه کرد: در واقع در سال 94؛ بعلت وجود مشکلات و محدودیت های مالی؛ تنها حدود 27 درصد از این اعتبارات جذب شد.

وی در ادامه از اتمام بیش از 30 پروژه عمرانی ورزشی طی سه سال اخیر در هرمزگان خبر داد و گفت: زمانی که به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان معرفی و منصوب شدم؛ 114 پروژه عمرانی ورزشی نیمه تمام در هرمزگان روی زمین مانده بود که با تلاش، برنامه ریزی و جذب اعتبارات لازم؛ تاکنون بیش از 30 پروژه ورزشی به اتمام رسیده یا مراحل پایانی ساخت را طی می کند.

دانشور از توسعه چتر حمایت های مادی و معنوی از ورزشکاران و هیات های ورزشی خبر داد و گفت: درب اتاق مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان همواره به روی همگان باز است و با روی باز از مردم و ورزشکاران استقبال کرده و خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم؛ سرلوحه کار مدیر و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان و مدیران شهرستانی قرار دارد و همگان خود را موظف به خدمت به مردم می دانند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

توجه ویژه به ایجاد و توسعه زیرساخت ها و توسعه سرانه فضاهای ورزشی، حمایت از ورزشکاران و هیئت های ورزشی و توجه به ورزش حرفه ای و قهرمانی از مهم ترین مطالبات و خواسته های ورزشکاران رودانی از مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بود.

هم اکنون بیش از دو هزار ورزشکار در قالب 25 هیات ورزشی در شهرستان رودان مشغول فعالیت های فرهنگی و ورزشی هستند.

شهرستان رودان با بیش از 118 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس؛ مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار: دوشنبه 19 مهر 1395، کدخبر: 82262872 (5604354)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
عملکرد خودت زیر سواله مدیر گرامی، کمتر شعار لطفا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین