پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۷۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
رئیس اداره ورزش وجوانان گفت: اداره کل ورزش وجوانان کُردستان اعلام نمود که در صورت حمایت فرمانداری و شهرداری کامیاران از تیم فوتبال، دستگاه ورزش استان نیز در حد توان به این تیم کمک خواهد کرد.

شعارسال: رئیس اداره ورزش وجوانان کامیاران از حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و مدیران اجرائی شهرستان برای حضور تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته سوم کشور خبر داد.

رضا باجلانی دراین باره اظهار داشت: طی سفر مدیر کل ورزش وجوانان استان به کامیاران، این اداره کل اعلام نمود که در صورت حمایت فرمانداری و شهرداری کامیاران از تیم فوتبال شهرداری، دستگاه ورزش و جوانان استان نیز در حد توان خود به این تیم کمک خواهد کرد.

رضا باجلانی افزود: براساس سابقه ورزش فوتبال در این شهرستان و حضور فوتبالیست ها و تیم های فوتبال بانوان وآقایان در تیم ها ولیگ های کشوری در طول چند دهه اخیر، شایسته است بیشتر از گذشته به ورزش کامیاران و بخصوص تیم های فوتبال این شهرستان رسیدگی شود.

وی در بخش دیگری از این گفت وگو درباره میزان پیشرفت پیست تارتان مجموعه ورزشی آزادی بیان داشت: پیست ورزشگاه آزادی به صورت پروژه فعال در حال آماده سازی است؛ درسال 93 از محل ماده 180، اعتباری بالغ بر725 میلیون تومان به آن اختصاص داده شد و امسال نیز700 میلیون تومان اعتبار برای اتمام زیرسازی آن در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش وجوانان در پاسخ به پرسشی درباره فرایند اتمام وتحویل سالن ورزشی 1200 نفری، خاطرنشان کرد: در نشستی که مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان با فرماندار کامیاران برگزار شد دراین باره و مسائل مربوط به تحویل آن بحث و تبادل نظر شد.

باجلانی اضافه کرد: این سالن در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است؛ تاکنون 90 در صد از مراحل ساخت فیزیکی آن به پایان رسیده است و در این نشست، مدیر کل اعلام نمود که در این هفته در خصوص تکمیل سریع آن از طریق وزارت ورزش و جوانان پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

وی دراین گفت وگو به ادامه ساخت ساختمان زورخانه کامیاران اشاره نمود و ابراز داشت: احداث زورخانه کامیاران که در مساحت 440 مترمربع و از سال گذشته شروع شده است ، پیشرفتی 60 درصدی داشته و میزان اعتبار آن 490 میلیون تومان می باشد.

رئیس اداره ورزش وجوانان در پایان از عزم جدی این اداره برای پایان پروژه های در دست ساخت خبر داد وگفت: با مساعدت های اداره کل ورزش وجوانان و دیگر نهادهای استان و همچنین دستگاه های شهرستانی، کار ساخت و ساز و احداث این پروژه ها به اتمام می رسد و در اختیار ورزشکاران و تیم های ورزشی قرار می گیرند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری شاهوخبر، تاریخ انتشار: 29آبان1395، کدخبر: 2435: www.shahokhabar.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین