پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۳۸۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
برخی مواقع دلمان به حال مظلومیت مردم این سرزمین می‌سوزد که چطور بازیچه دست مدیر نما‌ها شده‌اند. اگر واعظی روابط صمیمانه با روحانی و هم ریشان ایشان نداشت، از توان اداره ۱۰ نفر آدم در بازار برخوردار بود؟ خداوند به ما رحم کند از این حجم سوء مدیریت و سوء استفاده و مصادره جریان انقلاب. قابل ذکر اینکه، آقای واعظی از نامزد‌ها درخواست برنامه کرده است. تا اینجای کار نه تنها بد نیست، بلکه کاملا منطقی و حق است. اما حافظه بلندمدت ما یاد برنامه ۱۰۰ روزه فردی به اسم حسن روحانی افتاد. رئیس جمهوری که حاضریم ورای گرایشات چپ و راست، اثبات کنیم، ضربات بینانسلی به این کشور زده است.
شعار سال: محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، در توییتر نوشت: دولت در انتخابات بی‌طرف است و رقیب هیچ‌کدام از نامزد‌ها یا جریان‌های سیاسی نیست.

نامزد‌های محترم به جای سیاه‌نمایی و تهمت و فضاسازی‌های غیرواقعی علیه دولت، برنامه‌های خود را برای اداره کشور ارائه دهند.

به نفع همه است که انتخابات کاملا رقابتی و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

آیا واعظی از نامزد‌ها، برنامه ۱۰۰ روزه می‌خواهد؟

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از اعتمادآنلاین
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین