پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۳۴۳۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
عضو کمیسیون حمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: تهران به 11 هزار اتوبوس نیاز دارد که درحال حاضر 50 درصد آنها تأمین شده و 25 درصد از این تعداد نیز بالای 8 سال عمر دارند.

شعارسال : اسماعیل دوستی در دویستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه وضعیت ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران بحرانی است، اظهار کرد: اگر برای این حوزه فکری نکنیم در سالهای آینده با مشکلات جدی روبرو خواهیم شد.

وی افزود: براساس نیازی که از سوی شهرداری اعلام شده تاکنون باید 11 هزار اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی استفاده می‌شد اما از این تعداد تنها 6 هزار و 400 دستگاه موجود است که 900 دستگاه از این تعداد نیز به دلیل بالا بودن عمرشان در پارکینگ‌ها متوقف هستند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در واقع 50 درصد نیاز شهر تهران در حوزه اتوبوسرانی تأمین شده که 25 درصد از این ناوگان نیز بالای 8 سال عمر دارند، تصریح کرد: دولت فعلی چیزی در بساط ندارد که بتواند برای خرید اتوبوس بپردازد بهتر است جلسه‌ای با رئیس جمهور برگزار کنیم تا از فاینانس برای رفع مشکل حوزه اتوبوسرانی بهره مند شویم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار سه شنبه 05 آبان 1394 ، کد مطلب : 899285 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین