پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۳۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴
در نشست مجازی با رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی و مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سیستان و بلوچستان؛ دهمین مرکز مشکلات ویژه یادگیری سیستان و بلوچستان در شهرستان هیرمند افتتاح شد؛ و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
شعار سال: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: در استان سیستان و بلوچستان ۵۵۰هزار دانش‌آموز در دوره ابتدایی مشغول به تحصیلندکه با توجه به این آمار نیازمند تعداد ۲۲مرکز مشکلات ویژه یادگیری هستند. در هر مراکز پنج نفر نیروی متخصص و یک نفر مدیر مرکز مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به دانش آموزان هستند که دوره‌های سه‌ماهه کارورزی را در راستای بهبود کیفیت فعالیت‌ها گذرانده‌اند.

در ادامه این نشست رئیس سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی گفت: این مراکزحلقه اتصال آموزش‌وپرورش عادی و آموزش‌وپرورش استثنایی بوده، و در حقیقت تجلی عینی رویکرد بهره ورانه هستند.

وی ادامه داد: تأثیر مداخلات به هنگام در مسیر رشد و تعالی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه بسیار مؤثر و کارآمد است و به‌عنوان یک ضرورت محسوب می‌شود.

سید جواد حسینی بابیان اینکه شش مرکز جامع تشخیصی و ارائه خدمات آموزشی توان‌بخشی و مشاوره‌ای در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده نزدیک هفتمین مرکز باهدف تکمیل چرخه ارائه خدمات موردنیاز دانش‌آموزان در استان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی گردد.

وی ادامه داد: در سال جاری بیش از سه میلیارد تومان به تأمین تجهیزات توان‌بخشی و توان افزایی دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه در سیستان و بلوچستان اختصاص یافته و می‌توان گفت آموزش و پرورش استثنایی همچون گذشته در این راستا کانون توجه مسئولین ستادی در وزارت خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۸۴۹۵۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
کارکردن با این عزیزان زحمت ویژه‌ای رو می‌طلبه.خدا قوت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین