پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۷۱۶
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱
طی مراسمی با حضور مدیران رسانه ملی نشان درجه یک هنری به مرتضی امیری اسفندقه شاعر انقلابی اهدا شد.

شعار سال:در مراسمی با حضور علی بخشی‌زاده معاون صدا، دکتر گنابادی استاد دانشگاه، استاد ناصر فیض شاعر، ابوالحسن هاشمی امامزاده عضو دیوان عالی کشور، دکتر دهقان کار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و سعید یوسف نیا شاعر، نشان درجه یک هنری به مرتضی امیری اسفندقه شاعر انقلابی کشورمان اعطا شد.
 
بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی گفت: به همت شبکه رادیویی فرهنگ مراسم اعطاء نشان درجه یک هنری به هنرمند فرهیخته استاد مرتضی امیری اسفندقه انجام شد. در این جلسه تعدادی از شاعران در وصف استاد صحبت‌های بسیار زیبایی کردند. این نشان توسط اساتید معظم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بعد از انجام بررسی‌های متعدد به ایشان اعطا شد که بنده صمیمانه این موفقیت را تبریک عرض می‌کنم.
 
معاون صدا افزود:ایشان علاوه بر این توانمندی و موفقیتی که بیان شد، برادر دوشهید هستند و پدر فقیدشان نیز جانباز دوران دفاع مقدس بودند که در راه عظمت اسلام، انقلاب اسلامی و ایران عزیزمان جانشان را نثار کردند. همچنین علاوه بر شور بسیار ستودنی و احساس خوب، ارادت ویژه‌ای نسبت به فرزندان شهدا دارد. به نحوی که تعداد زیادی از آن‌ها را مورد آموزش قرار داده اند که به کسوت شاعری برسند.
 
امیری اسفندقه نیز گفت: هیچ خاطره‌ای عزیزتر از اینکه تو خاطره ساز باشی نیست. چون آن‌هایی که خاطره‌ای را خلق می‌کنند و می‌آفرینند، حتی اگر آن خاطره توام با خطرات باشد، تمام آن خواستنی و نگه داشتی است. امروز هم یک خاطره به همت دوستان برای من یه یادگار ماند.
 

تعداد بازدید : 17



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 23 خرداد1400، کدخبر: ، www.yjc.news،7787620

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین