پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۴۹۱
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
روزنامه «وال استریت ژورنال» نوشت که دولت آمریکا در حال ارزیابی تغییر سیاست‌های تحریم اقتصادی این کشور از جمله در قبال ایران است. روند بازبینی سیاست‌های تحریمی دولت آمریکا به مراحل پایانی خود نزدیک شده و انتظار می‌رود نتیجه آن تا پایان تابستان اعلام شود.
شعار سال: روزنامه «وال استریت ژورنال» نوشت که دولت آمریکا در حال ارزیابی تغییر سیاست‌های تحریم اقتصادی این کشور از جمله در قبال ایران است.
این روزنامه همچنین نوشت که روند بازبینی سیاست‌های تحریمی دولت آمریکا به مراحل پایانی خود نزدیک شده و انتظار می‌رود نتیجه آن تا پایان تابستان اعلام شود.

این روزنامه نوشته است که به‌رغم مشخص نبودن تمامی جزئیات و عدم تأیید گزارش توسط وزارت خزانه‌داری، برخی نمونه‌های این تغییرات توسط دولت آمریکا در قبال تحریم‌ها علیه ایران اجرایی شده است.

بر اساس این گزارش، برخی از این جزئیات توسط مقام‌های فعلی، سابق و بالقوه دولت تشریح شده و در برخی جلسات کنگره این کشور نیز مطرح شده است.

«برایان نلسون» و «الیزابت روزنبرگ» دو مقام آمریکایی هستند که در صورت تایید کنگره، بر اجرای تحریم‌ها از جمله علیه ایران نظارت می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۹۹۹۵۸، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین